autocad wersja studencka


Autor tematu
gelo441
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 6
Rejestracja: 05 mar 2011, 17:08
Lokalizacja: Jasło

autocad wersja studencka

#1

Post napisał: gelo441 » 18 kwie 2017, 09:29

Witam! Mam 30 lat i idę na najzwyklejszy 1 - 2 miesięczny kurs autocad. Nie jestem studentem. Technikum ogrodnicze już dawno skończyłem . Chciałem się dowiedzieć, czy w tej sytuacji mogę ściągnąć za darmo, do celów edukacyjnych autocad (wersja studencka)? Chodzi o to, że tam trzeba wybrać opcje kim jestem i datę urodzenia - nauczyciel, student i inne (nie bardzo znam angielski - czy jest wersja pl?).

Kolejne pytanie. Co może robić na autocadzie ktoś, kto nie ma pojęcia ani o budownictwie ani o mechanice? To jest kurs z eu i mnie zapewniają, że po stażu większość kursantów dostanie prace.

Nie mam do nikogo pretensji ani zażaleń i, tak czy siak, idę na ten kurs. Tylko mam pewne wątpliwości co do pracy po tym kursie.

Gdy pracowałem po technikum w zakładzie maszynowym, pojawiły się u mnie chęci, żeby zostać konstruktorem, jednak zawsze się miałem za tempaka i nigdy nie zrobiłem nawet matury. I z autocadem od dawna chciałem projektować zawodowo.

z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam!



Tagi:


mag999
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 713
Rejestracja: 14 sty 2015, 18:59
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: mag999 » 18 kwie 2017, 10:39

Na kursie nauczą cie podstaw dzięki którym dalej się rozwiniesz.

Gdzieś słyszałem że co byś nie podał to i tak ściągniesz i bedzie działał.

Jak to jest z legalnościa to nie wiem,ale chyba nikt tego nie sprawdza


atlc
Posty w temacie: 2

#3

Post napisał: atlc » 18 kwie 2017, 13:25

Jakie ma to znaczenie czy Autocad czy co innego?
Żeby projektować, trzeba mieć pojęcie o tym, co się będzie projektować, bez znaczenia czy to maszyny, czy instalacje elektryczne, hydrauliczne czy budynki.