Program CAD


Autor tematu
Wolsiak
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 7
Rejestracja: 30 sty 2017, 21:33
Lokalizacja: Polska

Program CAD

#1

Post napisał: Wolsiak » 30 sty 2017, 21:47

Witam,

jestem studentem i własnie pisze prace inżynierska. Ogólnie tematem pracy jest wykonanie projektu formy wtryskowej. Czytałem o programach, które zawierają aplikację, która ułatwia wykonanie takowego projektu, stad pytanie czy jest jakiś darmowy program który zawiera taką funkcje? W internecie dobra opinią cieszy się NX Mold Wizard oraz Solid Edge Mold Tooling, są może jakieś triale dostępne z tymi funkcjami? Do tej pory nie udało mi się nic znaleźć a kontaktując się z firmą w sprawie licencji tymczasowej uzyskałem jedynie odpowiedź ze nie udzielają takiej licencji... Robienie takiej formy 8 krotnej jest strasznie uciążliwe w Solid edgu w wersji studenckiej. Pomóżcie.



Tagi:


CC_PL
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2017, 03:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#2

Post napisał: CC_PL » 31 sty 2017, 03:56

Trochę przesadzasz ;)

SE nie jest zły. Do form polecam przede wszystkim CREO (Pro/Engineer) lub właśnie NX.


kunik91
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 02 lut 2017, 10:45
Lokalizacja: Cze-wa

#3

Post napisał: kunik91 » 02 lut 2017, 10:47

My w firmie rysujemy formy w IRONCAD, jest to program dość tani 10tys, kosztuje wieczyste uzytkowanie z aktualizacjami, 30 dni jest darmowa wersja. Jak złożona ma byc ta forma, suwaki ? jakieś mechanizmy uwalniajace czy hydraulika?


CC_PL
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2017, 03:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#4

Post napisał: CC_PL » 03 lut 2017, 20:04