Silnik - jaka obudowa

Dyskusje na temat elementów przeniesienia napędu oraz przekładni


Autor tematu
wirtualnyjan
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 404
Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
Lokalizacja: PL

Silnik - jaka obudowa

#1

Post napisał: wirtualnyjan » 01 lis 2016, 16:18

Lepsza będzie obudowa żeliwna czy aluminiowa w silniku?



Tagi:


InzSpawalnik
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1693
Rejestracja: 28 gru 2012, 01:04
Lokalizacja: Galaktyka

#2

Post napisał: InzSpawalnik » 03 lis 2016, 14:11

Bardzo ciekawe i interesujace pytanie.
Moznaby wiele napisac o wadach i zaletach obudow czy to z aluminium czy to ze stali.
Prosze przedstaw wiecej szczegolow a z przyjemnoscia uzytkownicy forum przedstawia Ci swoja opinie.


Areo84
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 991
Rejestracja: 26 gru 2009, 09:33
Lokalizacja: ...

#3

Post napisał: Areo84 » 03 lis 2016, 22:08

InzSpawalnik pisze:Bardzo ciekawe i interesujace pytanie.
Bardzo. Ja tylko dodam że jaka by ona nie była - żeliwna czy alu to warto silnik opatulić wełną mineralną , tak z 10cm grubości. Silnik o tej porze roku może zmarznąć i nie rozwijać odpowiedniej mocy :lol: .

Awatar użytkownika

ONATOS
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 607
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:41
Lokalizacja: Bedzin

#4

Post napisał: ONATOS » 03 lis 2016, 22:44

Areo84 pisze:Silnik o tej porze roku może zmarznąć i nie rozwijać odpowiedniej mocy
...no chyba że, jest to silnik rakietowy :mrgreen:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Przeniesienie napędu, Przekładnie Pasowe, Przekładnie Zębate, Listwy zębate”