Masz na myśli przegrzany termik silnika?
To łatwo sprawdzić badając (przy załączonym napędzie) obecność napięcia przed i za nim..
Identyfikacja tokarki i pomoc w jej naprawie
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 4
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 sie 2014, 08:40
- Lokalizacja: Yl
No pompa oleju normalnie chodzi, termik też resetowałem i nic to nie dało. Silnik startuje po ręcznym wciśnięciu stycznika więc sygnał do niego nie dochodzi. Przy dźwigni prawe/lewe/jałowe obroty słysze klikanie charakterystyczne dla krańcówek, wnioskuje że tam sie oberwały kabelki albo coś. Nie wiem teraz czy musze wyciągnąć tą dźwignie czy dostać sie do niej od drugiej strony. Na dodatek zostałem teraz skierowany na inne stanowisko i nie mam jak sie tym teraz zająć.
Edit: @BYDGOST w jakimś temacie czytałem że dysponujesz dtr'ką do tej tokarki, dałoby radę żebyś wrzucił tu rys. nr9?
Edit: @BYDGOST w jakimś temacie czytałem że dysponujesz dtr'ką do tej tokarki, dałoby radę żebyś wrzucił tu rys. nr9?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja mam tak poszatkowaną tę DTR-kę, że nie mogę dopatrzeć się, który to rysunek nr 9, ale znalazłem ją tu: http://chomikuj.pl/DTR-KI/TOKARKI/Tokarka+TUB+32, to może Ci to pomoże. Jeszcze sprawdzę w zasobach firmowych.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.