UNI-POLAR 3A Torque 149 Oz-Inch 6-wire connection
BI-POLAR 2.1A Torque 177 Oz-Inch 4-wire connection
Moment podany jest w uncjach razy cal, co po przeliczeniu daje odpowiednio 1,05Nm i 1,25Nm. Tutaj masz konwerter, jakby co:
http://www.convertunits.com/from/oz-in/to/N-m
Cechą połączenia unipolarnego jest mniejszy moment (chociaż przy większym prądzie, ale ten prąd płynie wtedy tylko przez jedno uzwojenie z czterech, a nie przez dwa naraz, połączone równolegle lub sezregowo, jak to się zwykle stosuje przy sterowaniu bipolarnym).
W Nm podawany jest moment silnika, czyli im więcej, tym mocniejszy, mówiąc w największym uproszczeniu. Nawet 1,25Nm to całkiem sporo, jak na pierwszą amatorską konstrukcję, choć w zasadzie nie wiemy, co chcesz budować, jakie parametry osiągnąć i jak napędzać - pasek zębaty? śruba? Jednak jak już masz te silniki, możesz je wykorzystać, najwyżej kiedyś wymienisz. Zresztą, forumowa mądrość głosi, że jak ktoś zaczyna budowę od d.. strony, czyli od silników i sterowników, to zazwyczaj po początkowym okresie fascynacji i co najwyżej pobzyczeniu silnikami na stole, przychodzi znudzenie, silniki lądują w szufladzie, a za jakiś czas na aukcji

