Frezarka ze skejki

Maszyny wykonane z drewna, płyt meblowych itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
Lukasz_S
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 02 lut 2016, 16:05
Lokalizacja: Kraków

Frezarka ze skejki

#1

Post napisał: Lukasz_S » 02 lut 2016, 17:23

Witam!

To mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość.
Postanowiłem zbudować frezarkę CNC i chciałby, abyście ocenili, czy takie coś ma rację bytu.
http://postimg.org/image/hwy2adds7/
http://postimg.org/image/8vzf4p3cx/
Cała konstrukcja bramy jest ze sklejki 30mm, natomiast stół oraz podstawa ze sklejki 18mm. Stół ma wymiary 1000mmx1000mm. Całość będzie służyć do obróbki drewna.
Postanowiłem wykorzystać wałki podparte 16mm oraz śruby trapezowe TR16x4. Za wrzeciono najprawdopodobniej, przynajmniej na początku, będzie robił Bosch GKF 600.
Co do elektroniki to tutaj jestem zielony.
Myślałem nad silnikami FL57STH76-2804A 1.89 Nm, 2,8A, sterownikami SSK-B02 oraz płycie SSK-MB1. Będzie to razem ze sobą współpracować?
Z góry dziękuje za pomoc.



Tagi:


oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 6105
Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka

Re: Frezarka ze skejki

#2

Post napisał: oprawcafotografii » 02 lut 2016, 19:38

Startujesz w konkursie "kto zbuduje frezarke z jak najwiekszej ilosci kawalkow sklejki"?

Im prosciej tym lepiej...

q
„Największym wrogiem wolności jest najedzony niewolnik.”


Autor tematu
Lukasz_S
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 02 lut 2016, 16:05
Lokalizacja: Kraków

#3

Post napisał: Lukasz_S » 02 lut 2016, 21:15

W którym miejscu jest za dużo sklejki? Gdzie można jej ująć, aby nie stracić na sztywności?


ezbig
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2103