Witam, jestem ogólnie laikiem... i mam z nie wiedzy kilka problemów.
Za projektowałem pewne urządzenie X, chciałem je wykonać z ocynku. Wiekszość elementów to są kątowniki, ceówki, blachy, (co do blach, z każdej strony trzeba raz giąć 90' aby powstała płetwa, czyli w rozwinięciu blachy trzeba wykroić kwadracik, czym taki kwadracik wykroić w blachach ocynkowanych ?
Wszystkie elementy są z blachy grubości 1,3 - 2,5 mm grubości.
Łączone ze sobą za pomocą śrub M8.
Narysowałem wszystko odręcznie, zleciłem przerysowanie na komputerze do pdf, dxf + rozwinięcia itp.
Wysłałem do kilku firm z zapytaniem o wykonanie detali.
Z racji tego że ocynk nie powinno się traktować obróbka cieplna to już zauważyłem bo ocynk się opala, wiem że inne firmy z podobnym urządzeniem i właściwie wszystko co robią w ocynku używają do obróbki wykrawarkę aby nie niszczyć powłok ocynku.
Jedna firm mi tylko zwróciła uwagę że moje dxf nie są zrobione na wykrawarkę tylko pod laser i trzeba je przerabiać.
Jak powinny wyglądać takie rysunki aby je móc wykrajać ?
W załączniku zamieszczę kilka projektów,
Jakie możliwości mają potencjalne firm/wykrawarki jak się to przekłada na wykrawanie, czy rozwinięcia blach optymalizować do prostych kształtów do wykrojenia ? ( unikać skomplikowanych kształtów, łuków ? )
rysunki projekty dxf laser a wykrawarka pomocy
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
rysunki projekty dxf laser a wykrawarka pomocy
- Załączniki
-
- R213421.pdf
- (9 KiB) Pobrany 379 razy
-
- R213425.pdf
- (10.05 KiB) Pobrany 242 razy
-
- R213423.pdf
- (91.91 KiB) Pobrany 243 razy
-
- R2134 ŚCIANA TYLNA NAPĘDU Model zlozenie.pdf
- (17.52 KiB) Pobrany 305 razy
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
Ja widze to w ten sposob: