Żuraw warsztatowy z podnośnika 8t diy
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 19
- Posty: 384
- Rejestracja: 06 sty 2015, 00:45
- Lokalizacja: Konin
Kolejne postępy z placu boju;




Po konsultacjach z miła Panią konstruktor za jej poradą wstawiłem na spód kolejną blachę 5mm, spawana prawie do okoła i w kilku miejscach na płaszczyźnie przez otwory.
Główny zawias ramienia będzie z wałka 24mm, reszta bolców m16 w klasie 8,8.
Przymierzam sie do podpór- nóg, planuje w środek wstawić wzmocnienia z płaskownika 5mm na większa ściankę po jednym płaskowniku, żeby nie rozerwało otworów przy obciążeniu, płaskowniki będą długości ok 30cm.
Szukam koncepcji na zakończenie ramienia, jakieś oczko albo haczyk ?
Kółka na razie sa w planach.
Z poważniejszej rzeczy zostało ustawienie ramienia prostopadle do osi zawiasu, tzn skręcenia- żeby boczne płaszczyzny słupków i ramienia były równoległe do siebie.
Jutro muszę skończyć to i robię pierwsze testy, w sobotę próba sił..




Po konsultacjach z miła Panią konstruktor za jej poradą wstawiłem na spód kolejną blachę 5mm, spawana prawie do okoła i w kilku miejscach na płaszczyźnie przez otwory.
Główny zawias ramienia będzie z wałka 24mm, reszta bolców m16 w klasie 8,8.
Przymierzam sie do podpór- nóg, planuje w środek wstawić wzmocnienia z płaskownika 5mm na większa ściankę po jednym płaskowniku, żeby nie rozerwało otworów przy obciążeniu, płaskowniki będą długości ok 30cm.
Szukam koncepcji na zakończenie ramienia, jakieś oczko albo haczyk ?
Kółka na razie sa w planach.
Z poważniejszej rzeczy zostało ustawienie ramienia prostopadle do osi zawiasu, tzn skręcenia- żeby boczne płaszczyzny słupków i ramienia były równoległe do siebie.
Jutro muszę skończyć to i robię pierwsze testy, w sobotę próba sił..
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 19
- Posty: 384
- Rejestracja: 06 sty 2015, 00:45
- Lokalizacja: Konin
Urządzenie skończone w zasadzie , zostało przyciąć śruby, pomalować.
Miała być regulacja wysokości podparcia siłownika, ale śpieszyło mi sie trochę i pospawałem na stałe ,okazuje sie że w zupełności to wystarczy.
Próby generalną przekłożył mi samochód na poniedziałek pewnie - odmówił współpracy..




Żeby nie było za kolorowo przy drugim czy trzecim podnoszeniu pokazało sie to ;

Miała być regulacja wysokości podparcia siłownika, ale śpieszyło mi sie trochę i pospawałem na stałe ,okazuje sie że w zupełności to wystarczy.
Próby generalną przekłożył mi samochód na poniedziałek pewnie - odmówił współpracy..




Żeby nie było za kolorowo przy drugim czy trzecim podnoszeniu pokazało sie to ;

-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 4478
- Rejestracja: 27 sie 2004, 21:59
- Lokalizacja: Polska
Nie wiem czy ja źle patrzę , ale jeśli to już jest skończony podnośnik to lepiej nic nim nie podnoś cięższego niż ta butla...
Nie masz żadnych albo b. małe zastrzały do pionowego ramienia które by tworzyły sztywny trójkąt.
Tylko patrzeć jak ta belka się upie*** przy podstawie , a podnoszony gral roztrzaska o posadzkę
Nie masz żadnych albo b. małe zastrzały do pionowego ramienia które by tworzyły sztywny trójkąt.
Tylko patrzeć jak ta belka się upie*** przy podstawie , a podnoszony gral roztrzaska o posadzkę

-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 lip 2013, 15:53
- Lokalizacja: wziąć na cnc?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1417
- Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
- Lokalizacja: OOL lub DW
- Kontakt:
Wada siłowników GEKO czy tego typu bo GEKO sprowadza je z CHIN to słabe uszczelnienie pompki , pompka często pada i ma EGA luzy.
Tłoczysko siłownika też za długo nie popracuje. taka budowa.
Mam inne podnośnik 50T do prasy po grubej regeneracji jakoś działa.

Dospawaj żółte trójkąty przelicz tak żeby najdłuższy bok był pod kątek 45 stopni do podstawy którą jest profil.
Dodaj dłuższe blachy i szerszą podstawę
Jak nie dospawasz to urwie spawy ucha i pierdut....
Tłoczysko siłownika też za długo nie popracuje. taka budowa.
Mam inne podnośnik 50T do prasy po grubej regeneracji jakoś działa.

Dospawaj żółte trójkąty przelicz tak żeby najdłuższy bok był pod kątek 45 stopni do podstawy którą jest profil.
Dodaj dłuższe blachy i szerszą podstawę
Jak nie dospawasz to urwie spawy ucha i pierdut....
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 259
- Rejestracja: 31 gru 2006, 12:14
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Jak juz koledzy wczesniej wspomnieli - nie podnos nic ciezkiego.
Sztywne toto raczej nie bedzie.
Ja osobiscie kupilem taki zuraw ze skladanymi nogami.
Solidna konstrukcja, wszystko usztywnione w trójkąty.
Dużo się nie podnosi ale warto było wydać kilka stów żeby działało jak trzeba.
Trzeba było dzwignac cale auto z przodu to nawet nie steknał.
Za tyle za ile można kupić całkiem fajny nie warto robić.
Sztywne toto raczej nie bedzie.
Ja osobiscie kupilem taki zuraw ze skladanymi nogami.
Solidna konstrukcja, wszystko usztywnione w trójkąty.
Dużo się nie podnosi ale warto było wydać kilka stów żeby działało jak trzeba.
Trzeba było dzwignac cale auto z przodu to nawet nie steknał.
Za tyle za ile można kupić całkiem fajny nie warto robić.