Witam,
niedawno kupiłem tue 35, jest troche malo oleju tam gdzie wrzeciono, dolac czy wymienic?
Jak spuscic, gdzie wlac? I jaki olej? Sprawdzałem w dtr ale jakos nie moglem tego zrozumiec.
Tue 35 - wymiana oleju
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 818
- Rejestracja: 11 sty 2011, 23:40
- Lokalizacja: okolice nałęczowa
Hnmnm
Po otwarciu klapy do wrzeciennika oleju nie powinno być i tam go nie wlewaj bo wyleci domem:))
Na krawędziach od strony wewnętrznej wrzeciennika masz takie kasetki z rurkami tam wlej oleju, jakiego? Ja wlewałem silnikowy 10w40. Ale jest to wnerwiając bo w sumie co chwile trzeba dolewać, ahaaaa jeśli w owych kasetkach widac jedynie dziury od przewodów możesz wlozyc jakiś filc czy cos i go zalać olejem. Najlepiej byłoby założyć zewnętrzna pompkę i nia przesmarowywać wrzeciennik i inne elementy lacznie z skrzynia nortona czy bucha suportu:)
P.s. można by ściągnąć wrzeciennik uszczelnić go od dolu i calosc zalac( przynajmniej do polowy olejek)
Po otwarciu klapy do wrzeciennika oleju nie powinno być i tam go nie wlewaj bo wyleci domem:))
Na krawędziach od strony wewnętrznej wrzeciennika masz takie kasetki z rurkami tam wlej oleju, jakiego? Ja wlewałem silnikowy 10w40. Ale jest to wnerwiając bo w sumie co chwile trzeba dolewać, ahaaaa jeśli w owych kasetkach widac jedynie dziury od przewodów możesz wlozyc jakiś filc czy cos i go zalać olejem. Najlepiej byłoby założyć zewnętrzna pompkę i nia przesmarowywać wrzeciennik i inne elementy lacznie z skrzynia nortona czy bucha suportu:)
P.s. można by ściągnąć wrzeciennik uszczelnić go od dolu i calosc zalac( przynajmniej do polowy olejek)
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 818
- Rejestracja: 11 sty 2011, 23:40
- Lokalizacja: okolice nałęczowa
Zrozum ze jak wlejesz litre czy dwie to wsio wycieknie bo Komora wrzeciennika jest dziurawa!
No chyba ze ktoś przed toba zrobil tuninga i ja uszczelnil
Miedziane rurki idące z kasetek powinny byc wyprowadzone wprost na kola zebate(oczywiście nie wszystkie)
[ Dodano: 2015-10-29, 11:30 ]
No chyba ze ktoś przed toba zrobil tuninga i ja uszczelnil
Miedziane rurki idące z kasetek powinny byc wyprowadzone wprost na kola zebate(oczywiście nie wszystkie)
[ Dodano: 2015-10-29, 11:30 ]
Nadmieńmy ze wymiana pasków jest bardzo przyjemna gdyby nie wyciąganie wrzeciennikaMat3ys pisze:Nie. Ma być tak jak napisał kolega wyżej. Wlej sobie olej do wrzeciennika to sam się przekonasz czyszcząc posadzkę i przybliżając sobie wymianę pasków.
