Frezarka CNC do wycinania małych elementów z poliwęglanu
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 8
Frezarka CNC do wycinania małych elementów z poliwęglanu
Cześć wszystkim!
Szukam frezarki, na której mógłbym wycinać drobne elementy z poliwęglanu litego. Jestem w tym temacie zielony, dlatego liczę na Waszą pomoc. Na co muszę zwrócić uwagę? Jakie parametry będą dla mnie istotne?
Chodzi o elementy podobne do tych:
http://jerkbait.pl/topic/49298-stery-do ... terze-cnc/
Nie dokładnie takie same, ale zbliżone kształtem i rozmiarem.
Frezarka nie musi być demonem prędkości. Zależy mi, żeby mogła wyciąć w miarę dużo elementów na jedynym ustawieniu (nie wymagała bezustannej obsługi) i żeby krawędzie był przyzwoitej jakości.
Obecnie wycinam te elementy wycinakami, ale chciałem popracować z nowymi kształtami, a dorabianie wycinaka do każdego pomysłu nie będzie opłacalne.
Szukam frezarki, na której mógłbym wycinać drobne elementy z poliwęglanu litego. Jestem w tym temacie zielony, dlatego liczę na Waszą pomoc. Na co muszę zwrócić uwagę? Jakie parametry będą dla mnie istotne?
Chodzi o elementy podobne do tych:
http://jerkbait.pl/topic/49298-stery-do ... terze-cnc/
Nie dokładnie takie same, ale zbliżone kształtem i rozmiarem.
Frezarka nie musi być demonem prędkości. Zależy mi, żeby mogła wyciąć w miarę dużo elementów na jedynym ustawieniu (nie wymagała bezustannej obsługi) i żeby krawędzie był przyzwoitej jakości.
Obecnie wycinam te elementy wycinakami, ale chciałem popracować z nowymi kształtami, a dorabianie wycinaka do każdego pomysłu nie będzie opłacalne.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Kontakt:
Nie bądźcie śmieszniAzzader pisze:My pracujemy na frezarce IntoTec i osobiście ją polecam łatwa w obsłudze i praktycznie bezawaryjna

Może warto by najpierw spytać kolegi ile chce przeznaczyć na tę maszynę...

Pozdrawiam, Jasiek
-
Powinienem pewnie sam od razu doprecyzować