Nie z węgla tylko z tzw. tkanin węglowych łączonych żywicą.
Tak się robi elementy. karbonowe.
Wpisz sobie w Utubie Carbon Fiber to w końcu się czegoś nauczysz.
laser a laminat
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 309
- Rejestracja: 31 gru 2010, 14:34
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
A może popróbuj z akrylem wylewanym o różnych grubościach. Idealnie nadaje się do ciecia laserem, poza tym jest, twardy, a zarazem kruchy. Przetestuj jego odporność na uderzenia i przenoszenie obciążeń. Nie wiem jak będzie z jego wagą bo dość ciężki jest w większych grubościach.
.:: LASER CO2 TROTEC SPEEDY 300 ::.
.:: LASER CO2 TROTEC SPEEDY 100 R ::.
.:: FREZARKA INFOTEC 330G ::.
----------------------------------------------
ZAPRASZAM NA BLOGA
http://lasertrotec.blogspot.com
.:: LASER CO2 TROTEC SPEEDY 100 R ::.
.:: FREZARKA INFOTEC 330G ::.
----------------------------------------------
ZAPRASZAM NA BLOGA
http://lasertrotec.blogspot.com
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sty 2008, 21:00
- Lokalizacja: Radom
Waga to kluczowy element - mam drona, 2 heli RC klasy 500 i 700 i Axial Wraitha do jeżdżenia - Akryl chyba może wibrować - tak mi się zdaje - nie widziałem nigdy elementów w modelach latających KLUCZOWYCH z tego materiału.
Włókno szklane - lekkie tanie, wytrzymałe no i przy twardym lądowaniu się nie zepsuje tak łatwo. Im cięższy model tym mniej czasu w powietrzu. 15 minut to taka norma. A i ciężka rama zabiera możliwość instalowania GPS, kamer, nadajnika do FPV itd - zależy do czego ma to być dron.
Ja postawiłem na klasyczne rozwiązanie RC Conceptu - G10 + alu - zero awarii. Teraz mam zmaka na DJI phantom 2
Włókno szklane - lekkie tanie, wytrzymałe no i przy twardym lądowaniu się nie zepsuje tak łatwo. Im cięższy model tym mniej czasu w powietrzu. 15 minut to taka norma. A i ciężka rama zabiera możliwość instalowania GPS, kamer, nadajnika do FPV itd - zależy do czego ma to być dron.
Ja postawiłem na klasyczne rozwiązanie RC Conceptu - G10 + alu - zero awarii. Teraz mam zmaka na DJI phantom 2

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 6354
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Zalezy do czego ta drona ma sluzycbh91 pisze:Waga to kluczowy element...

Nieraz najwazniejszy jest czas lotu - to wtedy waga jest wazna,
nieraz jak najmniejsze wibracje, nieraz jak najwiekszy udzwig,
nieraz predkosc lotu postepowego itd itp.
Najprosciej jest w sumie z wymaganiami amatorow - drona ma
latac ponad godzine, ze trzyosiowym gimbalem i Sony Nex na nim,
wazyc max 2.5kg, dac sie przewiezc na skuterze, kosztowac nie
wiecej niz 2500zl (z aparatem), gwarancja musi obejmowac
uszkodzenia mechaniczne (gdyby wbil sie w ziemie) i odlecenie
w sina dal (gdy pilot sie pogubi). Prosta sprawa

q