Moja WS 15
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
masz zworę niewiedzy zaciskami rezystora hamowania bo na schemacie jest jeśli brak rezystora?
i czy dałeś Auto-tuning by falownik sam zbadał silnik?
Tłumacz gogle o błędzie OL1 mówi
Przyspieszenie czasu ACC jest zbyt krótki.
• hamowanie amout DC jest zbyt duży.
• ustawienie V / F jest niewłaściwe.
• Wejście sygnału restartu jest do obracania
silnika po chwilowym zatrzymaniu, itp.
• obciążenie jest zbyt duże.
• Zwiększyć czas przyspieszania   .
• Zmniejsz ilość hamowania DC    
i czas hamowania DC    .
• Sprawdź ustawienie parametru V / F.
• Zastosowanie     (auto-restart) i    
(do jazdy poprzez sterowanie).
• Używaj falownika o większej rankingu.
i czy dałeś Auto-tuning by falownik sam zbadał silnik?
Tłumacz gogle o błędzie OL1 mówi
Przyspieszenie czasu ACC jest zbyt krótki.
• hamowanie amout DC jest zbyt duży.
• ustawienie V / F jest niewłaściwe.
• Wejście sygnału restartu jest do obracania
silnika po chwilowym zatrzymaniu, itp.
• obciążenie jest zbyt duże.
• Zwiększyć czas przyspieszania   .
• Zmniejsz ilość hamowania DC    
i czas hamowania DC    .
• Sprawdź ustawienie parametru V / F.
• Zastosowanie     (auto-restart) i    
(do jazdy poprzez sterowanie).
• Używaj falownika o większej rankingu.
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 204
- Rejestracja: 14 cze 2012, 22:00
- Lokalizacja: Walim
Wpisałem ustawienia do szybkiego uruchomienia. Ale później poczytałem o tym błędzie i muszę sprawdzić ustawienie V/f oraz auto tuning sa to ustawienia opisane w rozdziale piątym polskiej instrukcji. Niestety rozdzial piaty nie jest opisany w instrukcji wersji papierowej tylko jest na płycie cd dołączanej do falownika, a że kupowałem go używanego to nie mam płyty. Muszę działać z angielskim manualem. Czyli trochę dla mnie poomacku.
Co do uzwojeń. Nic się nie stanie jak podłącze w gwiazdę i zasilę 3x230 V?
Albo jak sprawdzę jak są podłączone uzwojenia odpinając zworki/blaszki?
Co do uzwojeń. Nic się nie stanie jak podłącze w gwiazdę i zasilę 3x230 V?
Albo jak sprawdzę jak są podłączone uzwojenia odpinając zworki/blaszki?
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 661
- Rejestracja: 14 kwie 2013, 21:35
- Lokalizacja: Wielkopolska
Nic, po prostu silnik będzie miał mniejszą moc. Jeżeli w takim połączeniu ruszy to problem z uzwojeniami. Czy ten silnik działał wcześniej spięty w gwiazdę zasilany z sieci?mlekocccp pisze:Co do uzwojeń. Nic się nie stanie jak podłącze w gwiazdę i zasilę 3x230 V?
Powinny być przesunięte o "jedną śrubkę", najlepiej zgodnie z opisem na tabliczce zaciskowej tj. U1 z U2, V1 z V2, W1 z W2.mlekocccp pisze:Albo jak sprawdzę jak są podłączone uzwojenia odpinając zworki/blaszki?
Prawidłowo:

Błędnie (w gwiazdę będzie działać, w trójkąt już nie):

Kolejność wyprowadzeń sprawdzisz miernikiem z omomierzem lub piszczykiem, albo zasilaczem i szeregowo wpiętą żarówką.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 17
- Posty: 204
- Rejestracja: 14 cze 2012, 22:00
- Lokalizacja: Walim
Majster z warsztatów skąd pochodzi wiertarka powiedział, że cała była sprawna do końca.Tomciowoj pisze:Nic, po prostu silnik będzie miał mniejszą moc. Jeżeli w takim połączeniu ruszy to problem z uzwojeniami. Czy ten silnik działał wcześniej spięty w gwiazdę zasilany z sieci?
Jutro pobawię się z uzwojeniami i posprawdzam omomierzem. Oraz poustawiam dodatkowe opcje falownika. Ale to jutro.
Dzięki Tomciowoj za zobrazowanie połączeń uzwojeń silnika.