Zachciało mi się tokarki - tylko już zgłupiałem
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
Ja kupił bym bez wahania LD 550 jednak nie mam gdzie postawić , Parametrami toczenia zbliżona jest do TSB20 ( jednak nie stabilnością i wykonaniem) . Nie mam doświadczenia na takim modelu wiem że mi by wystarczył . Co do innych 250 -tek 300 -tek czy 350-tek to wszystko do drobnych prac , delikatnych ,bez pośpiechu a efekty jak złapiesz doświadczenia to na pewno będą zadowalające. W Warszawce na Kole widziałem z 1400zł , trafisz za 1500 to bierz ,ale jeżeli jest 100% sprawna , bo jak się nie znasz to z naprawą będziesz się woził po fachowcach, i wyjdzie wtedy 2500- 3000 zł . Ja za najsłabszy punkt tych tokarek wymieniam silniki. Bo kiedyś miałem z silnikiem 550W to też była za słaba ( a może to sterownik nie spełniał swojej roli) siedział tam jakiś KB..
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
To giełda staroci. Nie znam dobrze Warszawy ale chyba od ul. Dywizjonu 303 są ,, budy ,, jest tam jeden gość co miał taką tokarkę . Popatrz też w jego narzędzia przybory ,akcesoria , zobaczysz ile można u niego wybrać . Miał super krążki silikonowe z pyłem diamentowym , polerują jak trzeba . Jest troszkę drogo ale do przyjęcia ( krążek takowy 220 mm za 40 zł )
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
może nie wiesz kolego, że w obrabiarkach masa to zaleta. Im masywniejsza, tym mniej podatna na drgania. Popatrz na "dorosłe"...PSUJEK pisze:LD 550 - tylko troszkę waga jej dobija
Podobnie napęd, im więcej watów, tym więcej momentu obrotowego. Zwłaszcza w napędzie bezpośrednim wrzeciona.
pozdrawiam,
Roman
Roman
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
Bernardo 250 się właśnie pojawiła, roczna ale "nówka" , facio dodaje noże i inne duperele , do smarta jak znalazł
http://olx.pl/oferta/mini-tokarka-berna ... 50064ea73a

perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 19