Łożyska liniowe, pomieszanie standardów cal i mm.

Dyskusje na temat przesuwu liniowego stosowanego w maszynach

Autor tematu
chireadan
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 26
Rejestracja: 08 lis 2013, 18:51
Lokalizacja: Kraków

Łożyska liniowe, pomieszanie standardów cal i mm.

#1

Post napisał: chireadan » 27 maja 2014, 21:39

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem bardzo początkujący w dziedzinie CNC, moje wykształcenie jest z innej działki, i doświadczenia mam tylko tyle że kiedyś wycinałem na drutówkach AGIE i krajowej ZABP (nieszczęście). Sorry jeśli napisałem w złym dziale.

Myślę powoli budowie małej amatorskiej "maszyny" (pewnie będę wzorował się na kimś) która miała by pracować w PCB jako ploter frezujący i wiertarka, oraz wykonywać płytką grawerkę i wiercenie w stopach Al, i detale modelarskie (trochę latam). Mam też "zamówienia" na precyzyjne detale do techniki próżniowej, na przyszłość. Ogólnie chodzi mi o uzyskanie dość dużej precyzji.