Potrzebuje rad na przyszłość.

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

consolner
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Post napisał: consolner » 10 lip 2008, 19:08

Witam ja zaczynalem od kursu CNC a dzis jestem programista w bardzo dobrej firmie ktora miedzy innymi wyprodukowala maszyny do browary Żywiec :) takie kursy sa organizowane w calej polsce grunt zeby byl po nim papier programisty i powinni wszedzie przyjac xD

Tagi:

juby666hh
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)

Post napisał: juby666hh » 28 lut 2014, 14:21

Amor pisze:A skończyłeś taka szkole o profilu mechatronicznym, bo ja skończyłem i wiem jakim poziomem sie reprezentują. Lepiej iść do LO przynajmniej później na studiach sajgonu nie będziesz miał z matematyka i fizyka. A jak to przebrniesz to juz polowa drogi za toba. Jedyne co sie w tej szkole nauczylem a pozniej mi sie na studiach przydało to jak sie podłącza amperomierz a jak woltomierz i to by było na tyle. Moza akurat moja szkoła przedstawiała tak niski poziom ale wątpię żeby jakiekolwiek LP dawało szanse opanowania matematyki i fizyki w dostatecznym stopniu żeby później nie mieć problemów z tym na studiach.