Zaciekawił mnie ten problem .Wrzuciłem g-kody na Kimlę i dziwnie to wychodzi ( też tylko symulacja ).
Też zaokrągla te narożniki .Myślę ,że ten projekt trzeba zrobić od nowa ,przede wszystkim uprościć jak będę miał chwilę ,i któryś z kolegów nie uprzedzi to zrobię po swojemu.
W Kimli widać ,że użyto za grubego freza do symulacji .chyba ,że to jest zgrubna obróbka.
Spróbuj ten plik .Najlepiej najpierw w jednej trajektorii wybierz kieszenie potem w drugiej trajektorii nacięcia po liniach (ta piłka ,ramka wewnętrzna ,przecinka przy krzyżu i ramka pod napisem ,trzecia wycięcie po zewnętrznej.
Zobaczysz gdzie ew. są błędy w Kimli wyszło ok.Było trochę za dużo elementów i otwarte wektory.
ArtCam wycinanie 2D - trajektorie nieadekwatne do wycięcia
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 371
- Rejestracja: 22 sie 2012, 13:21
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 1613
- Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
- Lokalizacja: Ziębice
W załączniku masz plik (proby.zip)event horizon pisze:Lajosz możesz sprawdzić ten projekt .
Są to gotowe ścieżki dla MACH-a
Nie są to wszystkie ścieżki, a tylko te z którymi był problem.
Plik --> 33333.TAP dokładnie taki sam postprocesor w jakim przygotowałeś swój plik.
Plik --> 44444.tap dla postprocesora G-Code Arcs
Jeśli w obydwu przypadkach problem się powtórzy, czyli nadal będzie tak samo jak u Ciebie, to na 99% coś jest nie tak w ustawieniach MACH-a.