budowa reprapa delta - rostock od zera
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 613
- Rejestracja: 22 lis 2006, 15:41
- Lokalizacja: Bochnia/Kraków
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 2558
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
fajnie. a ja nawet 4j osi nie mam i nie wejdzie. a do kupienia widzę tylko mosiężne
to Syntetyczny - a śruby nie ma kolega takiej do odsprzedania? najwyżej zrobię ekstruder z paskiem i już.
co się tyczy innych rzeczy do głowicy to zaciekawił mnie temat hotenda pico w całości z nierdzewki 303 reklamują się dość solidnie ale ile w tym faktów to nie wiem
link

to Syntetyczny - a śruby nie ma kolega takiej do odsprzedania? najwyżej zrobię ekstruder z paskiem i już.
co się tyczy innych rzeczy do głowicy to zaciekawił mnie temat hotenda pico w całości z nierdzewki 303 reklamują się dość solidnie ale ile w tym faktów to nie wiem
link
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Po analizach mes temperaturowych nie za bardzo wierzę w tego pico, ale już rok temu się jarałem, że jest super, do momentu pokazania symulacji...
Śrubki sprzedaję różne, chwilowo jednakże pochłonięty jestem tym:

Więc mogę sprawdzić w zapasach co mam i dać znaka. Ja polecam osobiście yegah/yruds, ale wade też da radę.
Śrubki sprzedaję różne, chwilowo jednakże pochłonięty jestem tym:
Więc mogę sprawdzić w zapasach co mam i dać znaka. Ja polecam osobiście yegah/yruds, ale wade też da radę.
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 2558
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
pukury, no to jak? toczymy odpłatnie tulejki z rysunku? potrzebowałbym 2 do reprapa i 2 do czego innego. myślę że ze stali.
te reprapowe to zwykła "rurka" 6x11x13, ząbki to już jakoś ponacinam.
ale ta druga to tulejko - trzpień. otwór 3,17 nie na przelot z jednej strony i kończy się trzpieniem fi4 z drugiej, długość orientacyjnie 37mm. da radę i za ile i co najważniejsze na kiedy?
te reprapowe to zwykła "rurka" 6x11x13, ząbki to już jakoś ponacinam.
ale ta druga to tulejko - trzpień. otwór 3,17 nie na przelot z jednej strony i kończy się trzpieniem fi4 z drugiej, długość orientacyjnie 37mm. da radę i za ile i co najważniejsze na kiedy?

Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 2558
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wydziobie sobie "przyrząd" do trzymania tej tulejki, łapnę go na stole a we wrzecionko włożę gwintownik np M4-5 i powolutku na najmniejszych obrotach pomaleńku np po 0,05 albo 0,01 będę zjadał. długo i mozolnie ale weekend idzie to może się wyrobie.
co do drugiej to to jest przelotka pomiędzy wałem silniczka HPI Saturn 540 a innym wałem który akurat ma wywiercony otwór i nacięcie w ściance na piórko (system foredoma amerykański w prostnicach jubilerskich). dokładnie 3,17 nie musi być można wiercić fi 3 to pewnie coś tam wiertło i tak rozbije, a najwyżej zeszlifuje trochę wał silniczka. robię takiego "dremelka" do drobnych prac z takiej prostnicy i silnika DC. największy problem jest że fi zewnętrzne tej tulei jest ograniczone "ogonkiem" prostnicy a tam jest fi 10, czyli tulejka tak z 8mm średnicy przy silniku to max
zrobię dokładne pomiary i rysunki wieczorkiem
[ Dodano: 2014-01-15, 12:48 ]
a nawet mi się udało teraz dorwać wymiary.
takie coś jak w załączniku po 2 sztuki każdej.
co do drugiej to to jest przelotka pomiędzy wałem silniczka HPI Saturn 540 a innym wałem który akurat ma wywiercony otwór i nacięcie w ściance na piórko (system foredoma amerykański w prostnicach jubilerskich). dokładnie 3,17 nie musi być można wiercić fi 3 to pewnie coś tam wiertło i tak rozbije, a najwyżej zeszlifuje trochę wał silniczka. robię takiego "dremelka" do drobnych prac z takiej prostnicy i silnika DC. największy problem jest że fi zewnętrzne tej tulei jest ograniczone "ogonkiem" prostnicy a tam jest fi 10, czyli tulejka tak z 8mm średnicy przy silniku to max
zrobię dokładne pomiary i rysunki wieczorkiem
[ Dodano: 2014-01-15, 12:48 ]
a nawet mi się udało teraz dorwać wymiary.
takie coś jak w załączniku po 2 sztuki każdej.
- Załączniki
-
- tulejki.pdf
- (9.49 KiB) Pobrany 273 razy
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły