zastanow sie jeszcze czy potrzebujesz tak dlugą czesc roboczą sruby na zetce. Nakretka nie jest przeciez na calej dlugosci krzyzaka. Dasz nakretke nizej, to spokojnie zmiescisz caly blok lozyskowy i sprzeglo ponizej zielonej, gornej plyty, do ktorej przykrecisz silnik. Ile zbednego skladania odpada?
A co do sztywnosci - ją nadaje przestrzennośc konstrukcji. Twoja jest nadal płaska, ile wysokosci maja te zastrzaly? 20mm? Na zdj wyzej dalem 80mm z 20mm plyt.
Jesli chodzi o wymiary to nie majac walkow nie rob pod nie otworow (duzo opinii ze sa w caly swiat, na dodatek ciete z metra). Reszcie mozna wierzyc
Stalowa ~800x750x250
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 125
- Rejestracja: 12 paź 2012, 12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
Pod takimi argumentami nie idzie nie zmienić zdania...
No to zrobiłem 2 kolejne wersję.
Jedna lekko przekombinowana, natomiast druga najprostsza jaką mogłem wymyślić.
Przekombinowana=przeniesienie napędu na śrubę paskiem albo zębakami.
Ta druga normalnie na sprzęgle.

Teraz dało by radę to rozbujać na śrubie 450mm [jakoś 385 wychodzi potrzebnego gwintu] zamiast 500+ jak to było wcześniej.
@zul - tak dobrze trafiłeś w sedno mojego lekkiego mącenia że aż zabolało
EDIT:
Zarobiona śruba kulowa 1605 o długości 400 mm będzie miała gwint 400mm czy 400mm minus zarobienie na górze 51mm i dole 11mm pod oprawy = 338 gwintu ?
No to zrobiłem 2 kolejne wersję.
Jedna lekko przekombinowana, natomiast druga najprostsza jaką mogłem wymyślić.
Przekombinowana=przeniesienie napędu na śrubę paskiem albo zębakami.
Ta druga normalnie na sprzęgle.




Teraz dało by radę to rozbujać na śrubie 450mm [jakoś 385 wychodzi potrzebnego gwintu] zamiast 500+ jak to było wcześniej.
@zul - tak dobrze trafiłeś w sedno mojego lekkiego mącenia że aż zabolało

EDIT:
Zarobiona śruba kulowa 1605 o długości 400 mm będzie miała gwint 400mm czy 400mm minus zarobienie na górze 51mm i dole 11mm pod oprawy = 338 gwintu ?