chinski wrzeciono 2.2 i inverter
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Na wszystkich 3 uzwojeniach oporność powinna być taka sama. Nalezy także sprawdzić czy uzwojenia nie mają "przejścia" na obudowę.
Patrząc na filmik oprócz ustawień maksymalnego napiecia i częstotliwości proponuje spróbować zmniejszyć przyspieszenie.
Zachowanie falownika (na podstawie filmu) wyklucza jednak uszkodzenie uzwojeń, a powodem jest złe ustawienie parametrów
Patrząc na filmik oprócz ustawień maksymalnego napiecia i częstotliwości proponuje spróbować zmniejszyć przyspieszenie.
Zachowanie falownika (na podstawie filmu) wyklucza jednak uszkodzenie uzwojeń, a powodem jest złe ustawienie parametrów
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Nie pomogę Ci bo chyba ze dwa razy miałem ten falownik i nie znam go.
Z załączonego filmiku widać jednak że uzwojenia są Ok bo silnik ruszył.
Musisz zwrócić uwagę na ustawienia falownika bo często użytkownicy ustawiają częstotliwość maksymalną zadawaną, ale zapominają o częstotliwości maksymalnej silnika i jest ona domyślnie ustawiona na 50 Hz i wtedy taki właśnie jest objaw.
Z załączonego filmiku widać jednak że uzwojenia są Ok bo silnik ruszył.
Musisz zwrócić uwagę na ustawienia falownika bo często użytkownicy ustawiają częstotliwość maksymalną zadawaną, ale zapominają o częstotliwości maksymalnej silnika i jest ona domyślnie ustawiona na 50 Hz i wtedy taki właśnie jest objaw.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Masz 4 wyjcia z silnika. Jedno to uziemienie czyli pełne przejście między tym wyjściem a obudową. Pozostałe 3 wyjścia między sobą powinne mieć oporność tak na oko około 2 omy. Zalezy to jednak od miernika bo mierniki uniwersalne nie radzą sobie z tak małymi opornościami. Istotne jest aby miedzy tymi 3 zaciskami oporność była taka sama i wyklucza się jakąkolwiek oporność miedzy tymi zaciskami a obudową. To wszystko.