Kilka podstawowych pytań...

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
escabor
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 28 sty 2007, 15:35
Lokalizacja: Opole

Kilka podstawowych pytań...

#1

Post napisał: escabor » 28 sty 2007, 16:12

Witam.
Jeśli w złym miejscu umieściłem ten temat przepraszam ale ciężko było go dopasować.
Potrzebuję do celów zarbkowych kupić frezarkę, niestety nie znam się na tej tematyce. Pomyślałem, że przedstawię do czego miała by służyć a znawcy tematu pomogą mi dobrać odpowiednią frezarkę.
Więc tak:
musi ciąć metalowe blachy (grubości <1,5 mm) i różne materiały plexipodobne (grubość <10mm). Wymiary materiałów nie będą przekraczały 700x700mm. Nie zależy mi na prędkości, bardziej na dokładności. Dobrze gdyby mogła robić cięcia nawet do 0,5mm. Zalęży mi też żeby miejca cięć nie były ostre tzn. żeby można było przejechać po tym palcem i sie nie zaciąć. Cena: hmmm tutaj ciężko powiedzieć ponieważ nie orientuję się w cenach. Oczywiście im taniej tym lepiej jednak nie chcę dopłacać za jakieś zaawansowane funkcje. myślę że 12 tys. to max ale proszę nie sugerować się. Jaki rodzaj? frez, plazma, laser, woda, piasek? nie mam pojęcia które są droższe ktore tańsze. prosiłbym wybrać jakąś do wymienionych zastosowań. Jeśli chodzi o streowanie to jak to wygląda? jeśli tokarka nie jest CNC to samemu się ją obsługuje? tzn czy manualnie sie przesówa frez czy jak? czy CNC można sterować z PC? projekty mogę robić w CAD. jak to wyglada w praktyce? ustawiam blache, podlaczam do PC, wrzucam projekt i samo idzie? jak wygląda cena oprogramowania? proszę się nie śmiać ale nie mam o tym zielonego pojęcia. Cele: cięcie blach i plexi, wycinanie otworów itp. do niczego więcej nie ma służyć. Proszę o poważne odpowiedzi. Z góry dzięki.



Tagi:


Kołchoz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)