COMAXIM CAM


Autor tematu
ksitau
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 66
Rejestracja: 11 mar 2005, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

COMAXIM CAM

#1

Post napisał: ksitau » 07 sty 2007, 18:21

Ktoś chce darmowego, prawdziwego CAMa? To może się przyłączy do projektu:
www.comaxim.com

:-)



Tagi:


olo_3
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1249
Rejestracja: 31 sie 2004, 22:25
Lokalizacja: EU

#2

Post napisał: olo_3 » 08 sty 2007, 17:31

po angielsku, to chyba nie chcemy
Zwątpienie jest oznaką, że podążasz w dobrym kierunku.

Awatar użytkownika

kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

#3

Post napisał: kwarc » 08 sty 2007, 18:04

chetnie bym to zrobil ale jestem zielony w pisaniu programow na pecety znam sie tylko na automatyce i umiem zaprogramowac jekies choler... pare mikroprockow . pozdrawiam .kwarc


Autor tematu
ksitau
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 66
Rejestracja: 11 mar 2005, 21:31
Lokalizacja: Warszawa

#4

Post napisał: ksitau » 08 sty 2007, 20:53

Angielski - no sporo się natrudziłem żeby napisać to w tym obcym nam języku.:-) Ale jak się zepnę, to i mogę przygotować też polską wersję.

kwarc->jak już umiesz programować procki, to nie będzie to skomplikowane dla Ciebie. Musiałbyś jednak trochę posiedzieć aby "zaczajić" z czym i jak się je programowanie obiektowe. W VB to nie jest jakoś specjalnie skomplikowane.

Najtrudniejsze od strony algorytmów silnika rzeczy już niemal zrobiłem. Zostało przetestowanie i zaprogramowanie całej reszty rzeczy prostszych których jeszcze nie zrobiłem. :-)

Zachęcam, ściągnijcie sobie źródła dla GAMBASA, może ktoś na początek już je też zportuje do VB .NET.