Lusterko samochodowe


Autor tematu
yeti1981
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 76
Rejestracja: 23 gru 2008, 08:38
Lokalizacja: Kraków

Lusterko samochodowe

#1

Post napisał: yeti1981 » 30 gru 2012, 00:01

Witam. Mam do narysowania lusterko samochodowe według wzoru. Udało mi się narysować ale niestety nie mogę utworzyć bryły z powierzchni.
Link do pliku: http://www.sendspace.pl/file/451bd309c516e250d8298e1
Mam jeszcze jednen problem. Nie jestem w stanie zrobić powierzchni w taki sposób jak jest na zdjeciu . Konkretnie chodzi mi o zaokrąglenie powierzchni dokładnie tak jak to widać na zdjęciu. Jeżeli ktoś może pomoc będę wdzięczny.



Tagi:


Wojteo CK
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 163
Rejestracja: 04 gru 2009, 17:52
Lokalizacja: Kielce

#2

Post napisał: Wojteo CK » 30 gru 2012, 12:12

Błąd
Strona o podanym adresie nie istnieje. Podaj poprawny adres strony.
Scientists dream about doing great things. Engineers do them.

James A. Michener


numerek
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1552
Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:23
Lokalizacja: trójmiasto

#3

Post napisał: numerek » 30 gru 2012, 13:31

nie widać o co ci chodzi ale... skorzystaj z funkcji : skorupa:


Autor tematu
yeti1981
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 76
Rejestracja: 23 gru 2008, 08:38
Lokalizacja: Kraków

#4

Post napisał: yeti1981 » 30 gru 2012, 19:22

Przepraszam.
Poprawny adres do pliku ze zdjęciem
http://www.sendspace.pl/file/de83eb2b60f7254533ecdb8

Awatar użytkownika

blue_17
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1715
Rejestracja: 16 kwie 2009, 07:55
Lokalizacja: Kraków/Kornatka

#5

Post napisał: blue_17 » 01 sty 2013, 17:26

Najszybciej było by naszkicować w 3D a potem wyciągnąć po profilach i otrzymało by się powierzchnię. Lub powierzchniowo też szkicując w 3D jak komu pasuje
"I siedzieli oni razem pod nagim DOS-em i nie wstydzili sie tego." :D

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solidworks”