Układ


Autor tematu
nikos
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2012, 19:50
Lokalizacja: kraków

Układ

#1

Post napisał: nikos » 13 gru 2012, 20:00

Witam wszystkich. Jestem studentka kierunku transport. Potrzebuje pomocy w stworzeniu układu, który składa się z płyty, dwóch prowadnic, śruby zamontowanej do płyty z łożyskiem i silnikiem. Niestety mój prowadzący nie był na tyle łaskawy by wyjaśnić to konkretnie. Projekt mam stworzyć w SolidEdge, ale nie wiem jak poprawnie ma to myć zamontowane. Proszę o pomoc:) Pozdrawiam.



Tagi:

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: piocam » 14 gru 2012, 07:57

Witam.

Po pierwsze w jakie wersji pracujesz, lub masz zamiar pracować. Po drugie zrób jakiś rysunek, może być na kartce, podobno językiem inżynierów jest rysunek. A po trzecie, to ma być złożenie, dokumentacja płaska czy same modele?
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"


Autor tematu
nikos
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 13 gru 2012, 19:50
Lokalizacja: kraków

#3

Post napisał: nikos » 14 gru 2012, 10:16

Problem jest w tym, ze nie mam wizji na ten rysunek, owszem narysowałam jeden nawet byłam z nim u wykładowcy, sprzeciwów zbytnich nie było, ale tam nic nie jest połaczone, wszystko po kolei przymocowałam do płyty, ale przeciez tak to nie moze działac. Dlatego własnie zwracam się do Was, o pomoc w narysowaniu takiego układu. Mam Solida Edge ST5 i V16. To wszystko ma być złożone.

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#4