Wycinarka czy ploter do modelarstwa.

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
zinq
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 12

Post napisał: zinq » 17 paź 2012, 08:25

Wychodzi na to że zakupię ploter z aukcji, ma duże pole robocze oraz wszystkie akcesoria.

Zakup zrobię na koniec miesiąca ponieważ mam jeszcze trochę na głowie + mała wycieczka.

Dziękuje za rady.

diodas1
Boję się tych kalibracji ustawiania lasera ponieważ nie znam się ani trochę, ale poradzę sobie człowiek uczy się całe życie. Zdrowie oczu jest bardzo ważne i nie będę zaglądał w soczewkę lasera ale przez tą szybkę chyba widać jak pracuje laser i nie jest to szkodliwe ?.
Dziękuje tobie za rady trochę się na początku zniechęciłem a na droższe urządzenia szkoda pieniędzy bo i tak na siebie nie zarobi.
Co do wyciągu dymu to mam nadzieje że nie będzie tego dużo :).

Gdy zakupię maszynę ( pod koniec miesiąca ) reaktywuje temat wraz ze zdjęciami.

Pozdrawiam i dziękuje za cenne rady

Tagi:

diodas1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9

Post napisał: diodas1 » 17 paź 2012, 12:20