Zakup nowego miga po powermacie - Str 4
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 25
Zakup nowego miga po powermacie - Str 4
Witam.
Dziś dostałem kawałek złomu za 400zł jakim jest s-mig 160 powermatu. Ogólnie mig to kicha no ale jak wydałem już te 400zł to szkoda wywalić więc niech to jakoś spawa.
Sprawa wygląda tak, że po 2 godzinach walki z zacinającym się drutem i uciekającym bokiem gazem udało się to zrobić i wziąłem się za próbę. Raz udało mi się uzyskać nawet ładną spoinę ale reszta to totalna porażka. Mig strzela, pryszcze dzięki czemu spoina wychodzi nierówna i na początku czasem nie pali całego drutu tylko odpycha przy maksymalnym prądzie i prawie minimalnym nastawieniem podawania drutu.
W zasadzie nie znam się na migu ale łudzę się, że to dysza ta końcówka i jutro ją kupię wtedy jeszcze zobaczę ale z drugiej strony wątpię w to i pewnie nie ma odpowiedniego prądu.
Co wy o tym myślicie ? Jak to zdiagnozować ?
Dziś dostałem kawałek złomu za 400zł jakim jest s-mig 160 powermatu. Ogólnie mig to kicha no ale jak wydałem już te 400zł to szkoda wywalić więc niech to jakoś spawa.
Sprawa wygląda tak, że po 2 godzinach walki z zacinającym się drutem i uciekającym bokiem gazem udało się to zrobić i wziąłem się za próbę. Raz udało mi się uzyskać nawet ładną spoinę ale reszta to totalna porażka. Mig strzela, pryszcze dzięki czemu spoina wychodzi nierówna i na początku czasem nie pali całego drutu tylko odpycha przy maksymalnym prądzie i prawie minimalnym nastawieniem podawania drutu.
W zasadzie nie znam się na migu ale łudzę się, że to dysza ta końcówka i jutro ją kupię wtedy jeszcze zobaczę ale z drugiej strony wątpię w to i pewnie nie ma odpowiedniego prądu.
Co wy o tym myślicie ? Jak to zdiagnozować ?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 22:48 przez Mat3ys, łącznie zmieniany 2 razy.
Tagi:
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Kilka porad nt. spawania migomatem:
- metal powinien być czysty na błysk,