autoCAD dla początkujących
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 1
autoCAD dla początkujących
Witam jestem na pierwszym roku mechaniki i budowy maszyn i mam takie pytanie jakie książki polecilibyście mi aby wejść w temat programu autoCAD chodzi mi narazie o jakieś podstawy.
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
Jeżeli to ma być twój 1 program Cad-owski, to proponowałbym go olać, i zabrać się za jakiś program 3D, np Inventor jeżeli już musi to być coś od Autodesku. Modelowanie przestrzenne jest dużo wygodniejsze i praktyczniejsze w mechanice. Rzeczywiście Autocad jest pewnym standardem wśród pracodawców w Polsce, ale po skończeniu studiów zawsze zdążysz się uwstecznić do 2 wymiarów.
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 2
Olać to nie, bo często się coś rysuje w czymś ala autocad (byle by dwg wypluwało;P)
Zważając na to że asz conajmniej trzy lata przed sobą to dużo może się zmienić i udział autoCADa zmniejszyć więc idź za radą Majstra70 i ucz się od razu też 3d (invetor solidy(edge i works) pozniej catia albo nx).
Mój promotor autocada nawet cadem nie nazywał a CADD'em (Computer Aided Design Drafting) ;P
Zważając na to że asz conajmniej trzy lata przed sobą to dużo może się zmienić i udział autoCADa zmniejszyć więc idź za radą Majstra70 i ucz się od razu też 3d (invetor solidy(edge i works) pozniej catia albo nx).
Mój promotor autocada nawet cadem nie nazywał a CADD'em (Computer Aided Design Drafting) ;P
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
Autocad wypada i wypadnie z obiegu bo są darmowe narzędzia do komercji które mają takie same możliwości a może i czasem większe ale trzeba przyznać że jest to jakiś standard dokumentacji 2D i jest wzorem dla wszystkich pozostałych
co do książek to To wygląda przyzwoicie i to za free
http://bc.pollub.pl/Content/664/modelowanie.pdf
co do książek to To wygląda przyzwoicie i to za free
http://bc.pollub.pl/Content/664/modelowanie.pdf