Obróbka łopatki 3 i 4 osie

NX CAM/Unigraphics

Grumpy
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 9
Rejestracja: 25 cze 2012, 06:47
Lokalizacja: Memphis, TN

#21

Post napisał: Grumpy » 25 cze 2012, 07:05

Jeśli chcesz unieruchomić oś Y - musisz ją zablokować w User Defined Events. Wtedy UG przestanie poruszać osią Y tak, jakby maszyna jej nie posiadała. To są te operacje na początku operacji (Machime controll) - znajdź Lock Axis. Zapomnij o Plunge Milling. To zły pomysł. Do obróbki zgrubnej użyj raczej Rest Milling. Tylko musisz dokładnie zdefiniować geometrię (materiał, część, układ współrzędnych MCS).


Michał

Tagi:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „NX CAM/Unigraphics”