Oglądałem właśnie kila sprawdzonych działających schematów i właśnie reset jest podpięty przez rezystor do 5V. Zgodnie z notą, jeżeli chcemy zrobić reset układu to powinniśmy na tą nóżkę podać masę. To sprowadzi układ do początkowego stanu a na silniku pojawi się zgodnie z tabelką z noty odpowiedni prąd na cewkach silnika. Jeżeli tam tych 5v nie podałeś to może dlatego cały czas silnik ci drżał, bo scalak cały czas wprowadzał się w stan początkowy kilkadziesiąt a może i kilkaset razy na sekundę. To mogło odpowiadać na grzanie układu i w konsekwencji uszkodzenie. Ale mogło to być też coś innego. Teraz już się tego nie dowiemy.
Sterowniki silników krokowych na tym scalaku, mimo, że nie jest on najlepszy są sprawdzone i działające. Dużo jest schematów w sieci, które warto oglądać bo coś ciekawego się można z nich dowiedzieć.
Są oczywiście inne układy działające w ten sposób i może mniej niezawodne, ale ten jest zdecydowanie najtańszy. Na allegro jest za 17zł. Taniej scalonego układu sterownika silnika krokowego nie kupisz.
Jak chcesz się bawić to polecam l293. To też sterownik, ale z bardzo małym prądem wyjściowym. Trzeba na wyjściu dokładać albo tranzystory, albo scalone mostki H. I tych układów początkujący też trochę upalili
