ludzie nie jestem związany z żadną mechaniką , budową , projektowaniem maszyn i czegokolwiek innego.
Jest to NOWY kierunek inżynierski nie związany w ogóle z czymś takim na wydziale biologicznym ! wiec nie gadajcie głupot. Studiuje BHP i wrzucają nam dosłownie wszystko co się da od biologi , chemii, matematyki, produkcji żywności , fizjologii itd.
Poprosiłem Was o pomoc ,a Wy od razu macie mnie za jakiegoś gimbusa.
Dzięki i życzę aby kiedyś ktoś z Was też potrzebował tego typu pomocy a został potraktowany jak ja tutaj. Pozdrawiam.
Proces technologiczny ramienia korby
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
I właśnie dlatego nigdy nie będziesz potrafił logicznie myśleć bo nie chcesz nawet spróbować. Dostałeś pozycje literatury, która to zagadnienie Tobie wyjaśni, wystarczy iść do biblioteki i ja wypożyczyć. Tylko dzisiejsi studenci to dzieci internetu i jakąś tam książką i czytaniem się nie zbłaźnią co? Moje zasadnicze pytanie brzmi co Ty chcesz robić zawodowo w życiu, że wybrałeś akurat taki kierunek?
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 4
Dokładnie, studia nie nauczą Cię wszytskiego w danej dziedzinie od A-Z (smiem twierdzić, że nie nauczą Cię nawet w 50 %) tego co bedzie przydatne w zyciu zawodowym, ale uczą jednej podstawowej i najwazniejszej rzeczy, umiejętności zdobywania informacji... Bo jak wiesz gdzie szukać rozwiązania jakiegoś problemu to juz jest połowa sukcesu. Tutaj wyzlożyliśmy Ci tą połowę na tacy, ale ne chcesz z niej skorzystać to Twoja strata...
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
Re: Proces technologiczny ramienia korby