Tu jest link do tego sterownika.
http://www.kollmorgen.com/en-us/product ... n-us_reva/
Mam go w maszynie. Sterował jakimś silnikiem. Ale silnika nie ma.
Chcę kupić max największy jaki może sterować ten sterownik.
Czytając dokumentację na końcu pdf są wykresy.
Od strony 33 w pdf.
Coś mi się nie zgadza z momentami podanymi na wykresie. W nawiasach są oz/in a obok N*cm.
I według mnie np. 100 N*cm to jest 141 oc*in. A na osiach podano połowę tego. Czyli 70,6 oz*in
Na razie tyle napiszę bo chciałbym ustalić gdzie tkwi błąd.
Ktoś zechce poświęcić trochę swojego czasu?
Robert
Sterownik SLO-SYN 430-TH nieścisłości w dokumentacji
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2560
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nie trzeba chodzic az do 33 strony
230-T or TH 2 A peak 56 VA nominal
430-T or TH 3.5 A peak 96 VA nominal
Min. inductance 0.55 mH
szukać silnika z maksymalnym momentem na dany prąd (lepiej mniejszy niz dany bo to prądy szczytowe)
ogólnie słabo jakoś te sterowniki się prezentują. ten 230 to parametry ma jak SSK-B01
230-T or TH 2 A peak 56 VA nominal
430-T or TH 3.5 A peak 96 VA nominal
Min. inductance 0.55 mH
szukać silnika z maksymalnym momentem na dany prąd (lepiej mniejszy niz dany bo to prądy szczytowe)
ogólnie słabo jakoś te sterowniki się prezentują. ten 230 to parametry ma jak SSK-B01
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1616
- Rejestracja: 17 paź 2004, 20:49
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
Ja mam 430. I jest już w maszynie.
A strona 33 tyczyła się tych jednostek. Dlaczego są o połowę mniejsze?
Wracając do silnika. Zaraz będę szukał pod tym kątem. Tam patrząc na wykresy są różne konfiguracje łączenia uzwojeń silnika. Szeregowe, równoległe.
Jeżeli chciałbym poł. równoległe to potrzebuję silnik z 8 wyprowadzeniami.
Tylko ja nie wiem co potrzebuję.
Czy szeregowo łączyć cewki przyszłego silnika czy równolegle?
Patrząc na ostatnie dwa wykresy, które pokazują charakterystyki tego samego silnika, raz połączonego szeregowo a raz równolegle, to połączenie równoległe daje o połowę mniejszy moment. Ale większe obroty.
Robert
A strona 33 tyczyła się tych jednostek. Dlaczego są o połowę mniejsze?
Wracając do silnika. Zaraz będę szukał pod tym kątem. Tam patrząc na wykresy są różne konfiguracje łączenia uzwojeń silnika. Szeregowe, równoległe.
Jeżeli chciałbym poł. równoległe to potrzebuję silnik z 8 wyprowadzeniami.
Tylko ja nie wiem co potrzebuję.
Czy szeregowo łączyć cewki przyszłego silnika czy równolegle?
Patrząc na ostatnie dwa wykresy, które pokazują charakterystyki tego samego silnika, raz połączonego szeregowo a raz równolegle, to połączenie równoległe daje o połowę mniejszy moment. Ale większe obroty.
Robert