zlęcę wykonanie galeryjki lub formy do jej wycinania i wycis
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
zlęcę wykonanie galeryjki lub formy do jej wycinania i wycis
Witam,
Jestem laikiem i zajmuję się składaniem lamp naftowych oraz sprzedażą kloszy do lamp naftowych. Poszukuję kogoś kto jest w stanie wykonywać dla mnie galeryjki do lamp naftowych lub wykona dla mnie urządzenie do ich wykonywania.
Chodzi mi o wykonanie takiej galeryjki jak na zdjęciu z załącznika.
Zainteresowanych proszę o kontakt [email protected]
Jestem laikiem i zajmuję się składaniem lamp naftowych oraz sprzedażą kloszy do lamp naftowych. Poszukuję kogoś kto jest w stanie wykonywać dla mnie galeryjki do lamp naftowych lub wykona dla mnie urządzenie do ich wykonywania.
Chodzi mi o wykonanie takiej galeryjki jak na zdjęciu z załącznika.
Zainteresowanych proszę o kontakt [email protected]
- Załączniki
-
- GALERYJKA.jpg (5.06 KiB) Przejrzano 2456 razy
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
Witam,
szybko zrobi Ci to producent kapsli do bombek szklanych,ma odpowiedni materiał i maszyny.
W Polsce jest kilku producentów,poszukaj w necie-powinno być tanio-teraz bombki z Chin.
Tu masz producenta bombek(szklanych
),może Ci pomogą
www.szklanyswiat.org
szybko zrobi Ci to producent kapsli do bombek szklanych,ma odpowiedni materiał i maszyny.
W Polsce jest kilku producentów,poszukaj w necie-powinno być tanio-teraz bombki z Chin.
Tu masz producenta bombek(szklanych

www.szklanyswiat.org
-
- Lider FORUM (min. 2000)