Taka sobie frezarka
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Taka sobie frezarka
Witam ! Długi czas myślałem o zrobieniu frezarki. Wreszcie, aby poszerzyć ofertę handlową mojej firmy, wziąłem się i zrobiłem. Ponieważ z zawodu jestem chemikiem, a o elektronice i mechanice mam pojęcie takie sobie więc, coby nie stracić za dużo forsy, gdyby nic z tego nie wyszło, poszedłem po najmniejszych kosztach. Na maszynę o polu pracy 900x600x150 wydałem ok. 2000 zł. Pracuję na niej miesiąc i już mam zwrot kosztów (sprzedane lustra).
Film i zdjęcia efektów frezowania jest tu:
http://vitro4u.com/film/film.htm
Film i zdjęcia efektów frezowania jest tu:
http://vitro4u.com/film/film.htm
Tagi:
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Kontakt:
..no no łądnie to wyglada szkoda że na filmie nie jest pokazana konstrukcja frezareczki tylko samo frezowanie...no i co najważniejsze spełniła oczekiwania i już zarabia na siebie..
Jak dasz rade to zapodaj fotki konstrukcji...
Jak dasz rade to zapodaj fotki konstrukcji...
Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
Po pierwsze Wielkie gratulacje , chyba najwazniejsze ze zarabia na siebie ta frezarka,jak to mowi Gmaro:) bo nawet jak jest jeszcze nie dopracowana zarobi na przerobienie:)
Drugie jaka predkosc uzyskujesz na frezarce i ogolnie jak wyglada i jak ja zbudowales.
MECHANIKA I ELEKTRONIKA:)
Pozdrawiam
Drugie jaka predkosc uzyskujesz na frezarce i ogolnie jak wyglada i jak ja zbudowales.
Pozdrawiam
Nauczycielem wszystkiego jest praktyka.
www.galerianastrojow.pl
www.galerianastrojow.pl
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Kontakt: