Water Cooled Chinese Spindle 2.2KW + Inverter
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
Żeby nie było niejasności - BR TO NIE RÓŻNICÓWKA. Na ogół jest to wyjście dodatkowego tranzystora IGBT załączającego hamowanie prądem stałym przez rezystor. Uwaga: na BR+ występuje pełne napięcie wyprostowane! Rezystor musi mieć wartość = lub > od podanej jako minimalna przez producenta. I odpowiednio dużą moc. Nie jest konieczny, jeśli nie przewidujesz bardzo szybkiego hamowania - poniżej 1 sek.
Różnicówki do inwerterów stosuje się bardzo rzadko i są to wykonania specjalne. Nie wolno stosować bezpieczników między inwerterem a silnikiem.
Podałeś linki do podobnych inwerterów i tam na pewno te sprawy są dokładnie opisane.
Jeśli nie, to są w internecie instrukcje np. Siemensa, po polsku, w których znajdziesz opisy i schematy podłączeń.
Różnicówki do inwerterów stosuje się bardzo rzadko i są to wykonania specjalne. Nie wolno stosować bezpieczników między inwerterem a silnikiem.
Podałeś linki do podobnych inwerterów i tam na pewno te sprawy są dokładnie opisane.
Jeśli nie, to są w internecie instrukcje np. Siemensa, po polsku, w których znajdziesz opisy i schematy podłączeń.
Tagi:
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 lis 2008, 11:25
- Lokalizacja: Jarosław
Andrzeju dzieki za Twoja pomoc, sprawdze sobie te instrukcje Siemensa. Zeby nie bylo niejasnosci, ten breaker, ktory mam na mysli to 'Circuit Breaker' (patrz google/grafika) i mialby sie znajdowac miedzy gniazdkiem, a inverterem, a nie miedzy inverterem i silnikiem.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2010, 10:47 przez SXF, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lip 2010, 00:00
- Lokalizacja: bielsko-biała
u mnie we wrzecionie tylko 3 z 4 pinów mają wyprowadzenia w kablach do silnika wrzeciona - są to trzy kable żółty niebieski i czerwony
zadnego kabelka czwartego tam nie widziałęm (rozkręcałem to) więc nie wiem czy jakiekolwiek podpinanie uziemienia pod te piny ma sens
pozatym całą maszynę masz uziemioną, więc to chyba nie problem.
zadnego kabelka czwartego tam nie widziałęm (rozkręcałem to) więc nie wiem czy jakiekolwiek podpinanie uziemienia pod te piny ma sens
pozatym całą maszynę masz uziemioną, więc to chyba nie problem.
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lip 2010, 00:00
- Lokalizacja: bielsko-biała
ja dostalem mailowo manuala do falownika, do wrzeciona nic 
tylko zdaje sie ze ja mam inny falownik niz Ty - ja mam model dzb200m
co do numeracji kabelków nie zwróciłem na to uwagi, ale to są 4 śrubki, przed montażem napewno rozkręcę i się upewnię. Jak odkręcisz te 4 śrubki od tych pinów napewno nic nie zepsujesz

tylko zdaje sie ze ja mam inny falownik niz Ty - ja mam model dzb200m
co do numeracji kabelków nie zwróciłem na to uwagi, ale to są 4 śrubki, przed montażem napewno rozkręcę i się upewnię. Jak odkręcisz te 4 śrubki od tych pinów napewno nic nie zepsujesz
