A kto tu mówi o uderzaniu, po to właśnie ten otwór aby założyć śrubę i powoli wyciągnąć to na zewnątrz. Zresztą aby z tym cokolwiek sensownego zrobić i tak trzeba to wyrównać, i nie ma tutaj znaczenia czy to będzie spawanie czy jakiekolwiek inne czary.nokitel pisze:A co z kruchością ? nie będzie tak że gdy np od tyłu po wywierceniu otworu i uderzeniu w wgniecenie odleci, ułamie sie kawałek? nie chce sie sam bawić bo sie boje rozwalić. Jak myślicie ile może kosztować spawanie takiego czegoś? z tego co sie dowiedziałem to jest to aluminium na 100% ale nie wiem jaki rodzaj
pęknięty kolektor prosze pomóżcie
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1552
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 00:23
- Lokalizacja: trójmiasto
ja tak OT
czym się różnią kolektory do ST od zwykłych ?
swego czasu też miałem mondeo i najładniejszą częscią samochodu jest ten kolektor
pokusiłem się nawet o zrobienie projektu kolektora z polerowaniej nierdzewki ale... wkład pracy ogromny i jakoś mi przeszło - chociaż kto wie może powrócę do tematu - jak widzę ST ciągle w modzie 
czym się różnią kolektory do ST od zwykłych ?
swego czasu też miałem mondeo i najładniejszą częscią samochodu jest ten kolektor


-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz