Czy maszyny kimla z serii black bird sa warte zakupu?

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie
Awatar użytkownika

Autor tematu
toshi
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 11

Post napisał: toshi » 18 lut 2010, 21:13

bartuss1 pisze:gorąco to tu zawsze jest stąd i popularnośc forum hehe
no tak czy siak masz infoteca pod nosem to pojedziesz na drugi koniec Polski jak czas nagli ? jakby mnie czas naglił to poszedłbym do firmy za rogiem
nie jest to sprawa tygodnia czy dwoch mam jeszcze ciut czasu ,ale wszedzie sie czeka na maszyne az zrobia tylko azjatyckie mozna kupic od reki

A za rogiem bylem i oferte juz mam ale jak to sie mowi co nagle to po diable juz nie jestem zupelnie zielony w temacie wiec trzeba sprawdzic czy moze jednak warto kupic cos innego

[ Dodano: 2010-02-18, 21:16 ]
sinad pisze:
toshi pisze:a znasz kogos kto ma moze nazwa firmy lub kontak w prywatnej wiadomosci to sobie chetnie zadzwonie a jakby bylo blisko to moze by szlo sie ugadac i podjechac
Kolego było to w siedzibie firmy K.... w Częstochowie.
Myślę, że w dobie motoryzacji warto odwiedzić Cz-we, a przy okazji Jasną Górę.
jak piszesz ze warto to pewnie sie umowie na wizytę a i pomodlic sie można bo do czasów matury to mnie tam nie bylo a czasu juz sporo minelo:)

Tagi:

cnc3d
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 6

Post napisał: cnc3d » 18 lut 2010, 21:31

Jak już o Częstochowie mowa -Pytaj a będzie Ci odpowiedziane.

Może być na ostro, lub jak kto woli łagodnie. :grin:

Awatar użytkownika

Autor tematu
toshi
Posty w temacie: 11

Post napisał: toshi » 18 lut 2010, 21:38

cnc3d pisze:Jak już o Częstochowie mowa -Pytaj a będzie Ci odpowiedziane.

Może być na ostro, lub jak kto woli łagodnie. :grin: