Maszyna do cięcia produktów gumowych

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
kamil_n
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4

Maszyna do cięcia produktów gumowych

Post napisał: kamil_n » 23 sty 2010, 11:33

Witam,

Poszukuję od jakiegoś czasu maszyny, która umożliwiłaby mi cięcie tego typu ozdób gumowych na pojedyncze plastry o grubości poniżej 1 mm. Niestety nie znam się na tego typu maszynach dlatego liczę na to, że uzyskam odpowiedź na tym forum. Dziękuję serdecznie za wszelką pomoc.

Pozdrawiam.

Tagi:

kendy
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1

Post napisał: kendy » 23 sty 2010, 11:55

moze pila tasmowa?
Cos na ksztalt tej: http://www.allegro.pl/item881072105_pil ... rutto.html (pierwsza lepsza z allegro - nie znam sprzedawcy:D

nie wiem tylko jak jest z ustawianiem ponizej 1mm ale mysle ze sie da - moze ktos kto uzywa sie wypowie?

Pozdrawiam
k.

Bbuli
Specjalista poziom 3 (min. 600)

Post napisał: Bbuli » 23 sty 2010, 12:52

Witam.Taśmówka to raczej nie tutaj,poszukaj kolego mikrotomu-nawet zdezelowanego i spróbuj przystosować go do tego zadania.

Awatar użytkownika

webserver
Posty w temacie: 2
Kontakt:

Post napisał: webserver » 23 sty 2010, 13:08

Witam
Zapraszam cie na stronę www.plotcomplex.com gdzie w dziale inne cnc jest maszyna cie ciecia gumy ;) co prawda maszyna na obrazkach nie ma zamontowanego noża ale służy ona do ciecia uszczelek gumowych naciągniętych na wałek myślę ze dało by się ja przerobić na maszynę do ciecia tego materiału co ty potrzebujesz ;)
Pozdrawiam PlotComplex.com

Autor tematu
kamil_n

Post napisał: kamil_n » 23 sty 2010, 14:36

Witam ponownie,