Giętarka w lubelskiem potrzebna.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
Giętarka w lubelskiem potrzebna.
Witam ! Nie znalazłem nigdzie "powitalni" więc tak prost z mostu. Potrzebuję informacji lub kogoś najlepiej z Lubelszczyzny , ewentualnie okolic kto posiada giętarkę na tyle profesjonalną by wykonać zlecenie na serię elementów wygiętych w jednej płaszczyźnie w 3 miejscach z rurki grubościennej ok 25 mm średnicy i długości ok 1 metra. mam nadzieję ,że jest możliwe by te elementy były takie same? Nie mam doświadczenia z maszynami cnc, forum znalazłem przypadkiem przedwczoraj. Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi i podpowiedzi 

Tagi:
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Zapytaj w TABALU w Lublinie . Na pewno są w stanie coś takiego wykonać , tylko czy będą chcieli ????????
www.zundapp.pl
To co lubię i to co robię
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Dlatego napisałemkamilrs pisze: W Tabalu im się nigdy nie chce nic robić...
jak będą chcieli robić

www.zundapp.pl
-

Proponowałem 4 firmy do gięcia ale nie moge doczekać się jakiegoś rysunku lub wyjasnienia np. jaki promień giecia??
sprawność wg kobiety: stosunek wielkości wyjętej do wielkości włożonej
-
odnośnie Tabalu:
Tam jest kilka niezależnych działów:
w jednym - powiedzmy "reklamowym" - operują formatami Corel-owskimi.
W innym DXF rządzi
w jeszcze innym DWG i inne Cad-owskie
a są takie, gdzie miarka jest podstawa a o suwmiarce nie słyszeli i profile odmierzają wagą.
Niestety dla osoby "z ulicy" wiele firm jest nieprzystępna i mało przejrzysta. Naprawdę często wystarcza telefon ale bez limitu "2zł na połączenie i ani grosza więcej"
Kiedys pewien hmmmm człowiek płaskowniki aluminiowe ciął na waterjet-cie. Nie było to w Tabalu ale też w Lublinie. Ten człowiek (na pewno niektórzy nazwaliby go frajerem