frezarko- wiertarka CNC -jaka kupic!!!

Dyskusje na temat innych obrabiarek i systemów sterowania stosowanych w maszynach przemysłowych

Autor tematu
djdyzio
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 01 cze 2009, 23:24
Lokalizacja: paslek

frezarko- wiertarka CNC -jaka kupic!!!

#1

Post napisał: djdyzio » 01 cze 2009, 23:30

Pomozcie prosze - chcialbym kupic frezarko-wiertarke CNC potrzebna mi jest ona do wycinania profili z plyty wiorowej, chodzi o stelaze do mebli ,maxymalne wielkosci profili to ok 1x1 metr moze byc uzywana , pomozcie prosze jestem po kursie cnc /wiadomosci minimum/ ale napewno znajda sie osoby ktore sa w stanie mi doradzic



Tagi:

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2173
Rejestracja: 29 lip 2005, 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#2

Post napisał: Piotr Rakowski » 02 cze 2009, 10:33

Rzuć okiem łaskawie na moją ofertę maszyny LYNX-1313. Jest to ploter frezujący (także wiercący, jeśli założysz wiertło zamiast frezu) o polu pracy 1300x1300 mm i prześwicie 200 mm w osi Z. Maszyna domyślnie jest zaopatrzona w głowicę 3KW. Na Twoje zamówienie wykonamy maszynę mniejszą / większą i z inną głowicą. Możliwe jest także wykonanie wersji z dwiema głowicami: frezującą i wiercącą.

http://www.grawerki.biz/index.php?action=produkty&id=23
Maszyny i oprogramowanie CNC: eduCAD, STEP2CNC, LynxCUT, Styro3D, Tapper, cncCAD, Image2CAM, Turn3D, TERMCUT, LynxNEST (Nesting)


mc7piotr
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 1
Posty: 55
Rejestracja: 15 paź 2007, 19:24
Lokalizacja: pomorskie

Re: frezarko- wiertarka CNC -jaka kupic!!!

#3

Post napisał: mc7piotr » 05 cze 2009, 11:28