jak reklamować kupiony wałek

Dyskusje na temat przesuwu liniowego stosowanego w maszynach

Autor tematu
ATAVID
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 08 sty 2006, 12:41
Lokalizacja: Piła

jak reklamować kupiony wałek

#1

Post napisał: ATAVID » 08 sty 2006, 12:57

kupiłem wałek na www.cnc ....
potrzebny mi był na oś kamery inspekcyjnej
50 cm fi 10
i dostałek wykrzywiony prubowałem reklamować ([email protected]) ale tygodnie oczekiwań nie zaowocowały nawet mailem :(
zastanawiam się czy można to prostować i jak doprowadzić go do ideału bo taki mi potrzebny
ewentualnie może znacie adres firmy rzetelnej która sprzeda mi taki wałek prosty !!!



Tagi:

Awatar użytkownika

webserver
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 989
Rejestracja: 01 sty 2005, 17:48
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

#2

Post napisał: webserver » 08 sty 2006, 15:05

ATAVID pisze:kupiłem wałek na www.cnc ....
potrzebny mi był na oś kamery inspekcyjnej
50 cm fi 10
i dostałek wykrzywiony prubowałem reklamować ([email protected]) ale tygodnie oczekiwań nie zaowocowały nawet mailem
zastanawiam się czy można to prostować i jak doprowadzić go do ideału bo taki mi potrzebny
ewentualnie może znacie adres firmy rzetelnej która sprzeda mi taki wałek prosty !!!
Kolega Chaos jest wpozadku w tych sprawach tylko jest go ciezko zlapac mysle ze powinienes napisac jeszcze jednego maila
Pozdrawiam PlotComplex.com

Awatar użytkownika

adam Fx
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5562
Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
Lokalizacja: Gliwice

#3

Post napisał: adam Fx » 08 sty 2006, 15:24

ja tez tak uważam .. nie miałem z nim problemów ... wręcz przeciwnie był b ardzo pomocny


hhhhmmm może wyjechał wkońcu teraz święta były i sylwester :mrgreen:
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk) :?
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Awatar użytkownika

webserver
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 989
Rejestracja: 01 sty 2005, 17:48
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

#4

Post napisał: webserver » 08 sty 2006, 15:25

adam Fx pisze:hhhhmmm może wyjechał wkońcu teraz święta były i sylwester
Moze dochodzi do siebie 8)
Pozdrawiam PlotComplex.com

Awatar użytkownika

adam Fx
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5562
Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
Lokalizacja: Gliwice

#5

Post napisał: adam Fx » 08 sty 2006, 15:32

heheheheh :mrgreen:
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk) :?
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos


lisow1
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 295
Rejestracja: 02 gru 2004, 23:51
Lokalizacja: polska

#6

Post napisał: lisow1 » 08 sty 2006, 19:16

Zgadzam się nie miaŁem z nim problemów
:lol:

Awatar użytkownika

Kostek
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 168
Rejestracja: 09 cze 2005, 23:27
Lokalizacja: Kutno

#7

Post napisał: Kostek » 08 sty 2006, 22:58

Najlepiej zadzwon,musial maila przeoczyc.Ja pomylilem sie w zamowieniu .Bez problemow wymienil czesci.

Awatar użytkownika

chaos
Administrator
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 630
Rejestracja: 29 maja 2004, 12:49
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

#8

Post napisał: chaos » 09 sty 2006, 01:16

Witam

Musze zabrać głos w tej dyskusji ponieważ dotyczy ona mojej osoby.
Faktycznie kolaga ATAVID kupił u mnie ten wałek ale nie dostałem żadnej informacji o tym że towar jest uszkodzony.
Wczoraj dostałem e-maila no i przeczytałem tego posta.
Możliwe że wałek został wygięty podczas transporu, chociaż zawsze pakuje takie elementy tak aby nie pogieły się w transporcie. Na pewno nie wysłałem wygiętego wałka ponieważ każdy towar osobiście sprawdzam przed wysłaniem.
Oczywiście z reklamacją nie ma problemu, nie jestem typem człowieka co za 10zł pozwoli sobie zepsuć opinie. Zajmuje się handlem od 8 lat i wiem co znaczy zadowoloni i nie zadowolony klient.
Dziwie się tylko że chociaż podaje na stronie swoj numer telefonu nie został on wykorzystany w tej sprawie. Maile czasami potrafią utknąć gdzieś w sieci, serwer nie przepuści wiadomości z wirusem więc nie jest to na 100% pewny sposób komunikacji. Komórkę zawsze odbiore, jak nie będe mógł odebrać oddzwonie.

Pozdrawiam
Robert Taraszkiewicz


Autor tematu
ATAVID
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 08 sty 2006, 12:41
Lokalizacja: Piła

#9

Post napisał: ATAVID » 15 sty 2006, 22:05

widze że troszke zamieszałem z tą informacją
maila wysłałem przed świętami i mam go w wysłanych tak z przyzwyczajenia przy każdej tranzakcji internetowej
w transporcie hmmm opakowanie niebyło naruszone
przy zamówieniu odpowiedź była w 1 dzień a tu czekałem kilka tygodni
dostałem też po zrobieniu awantury też maila w tym tonie jak wyżej czyli "nie otrzymałem maila "
mając na uwadze pozytywne opinie innych osób na forum stwierdzam że może i faktycznie odebrał i skasował po głębszym i nie pamięta albo i poczta zawiodła
jeżeli tak to oczywiście przeprosze
ale puki co to czekam na propozycje jak to rozwiązać bo narazie dostałem tylko tłumaczenie j/w

[ Dodano: 2006-01-21, 11:47 ]
reklamacja załatwiona bardzo, możliwe że troszke impulsywnie i pewnie niepotrzebnie wstawiłem ten temat

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Prowadnice - Technika Przesuwu Liniowego”