Polistyren - parametry frezowania

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
niezlykr
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2018, 16:34

Polistyren - parametry frezowania

#1

Post napisał: niezlykr » 12 sie 2018, 17:18

Witam.
Na dniach będę składał swoją pierwszą frezarkę CNC 3018. Moim głównym celem będzie wykonywanie otworów od 4,5mm do 75mm w obudowie z polistyrenu o grubości 3mm. Kupiłem frezy jednopiórowe o grubości 1,2mm, 1,6mm i 2mm.

Póki co nie mam pojęcia jak ta frezarka będzie sobie radziła z tym tworzywem ani jak ja z frezarką :)
I tu prośba do Was doświadczonych jak się za to zabrać by dobrać jak najlepiej parametry. Proszę o jakieś rady.
Czy frezować takie tworzywo na raz czy parę zagłębień. Co z prędkością i którego freza najlepiej użyć. Pewnie będę testował doświadczalnie co i jak ale nie wiem zbytnio od czego zacząć. Doradźcie coś proszę ........



Zgłoszenia konkursowe


ABKK
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 205
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:12
Lokalizacja: Wrocław

Re: Polistyren - parametry frezowania

#2

Post napisał: ABKK » 28 wrz 2018, 08:08

I jak złożona?
Jakaś recenzja?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”