Podpisanie rysunku.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
brak ci fizycznego kontaktu z zespołami mechanicznymi -- rozbierasz co jakiś czas jakieś elektronarzędzia w celu naprawy robisz coś przy aucie lub rowerze? chyba racze nie ale gdyby twój rys maił linie wskazujące co jest widokiem a co przekrojem(ostatni raz pisze o tych liniach) to można zauważyć że ta tuleja jest na tym wale nie po to by on się w niej ślizgał tylko po to by zachować dystans miedzy kołem zębatym (tym na wpuście) a łożyskiem jednocześnie następuje docisk koła zębatego do odsadzenia na wale a kolejno za pośrednictwem tej właśnie tulei i łożyska za pomocą nakrętki .... tak czy siak wynika z tego że w tej tulejce się nic nie ślizga szczególne że jest ściśnięta przez 2 nieruchome cześć
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
skoro uwzględniamy gwint np M45x1,5 to należy też opisać czopy na których osadzamy elementy np. pod łożyska znajdziemy w katalogu jaką tolerancje powinien mieć taki czop np.50h6 masz racje pod dekielkiem są podkładki nie zauważyłem ale gdyby miały to o czym miałem już nie pisać wyróżniały by się 

sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos