Piszczacy frez w plycie Wiorowej

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
ZakuGK
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:01

Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#1

Post napisał: ZakuGK » 02 paź 2018, 09:52

Witam mam problem dotyczacy freza w plycie wiorowej. Podczas obrobki plyty na Centrum ( Homag ) Frez piszczy i wyskakuje blad z czujnikiem drgan wrzeciona. Zmienialem uchwyty , koszyki na frezy oraz parametry techniczne w tym rpm. Co moze byc nie tak ? czy ktos mial juz taki problem ? Z gory dziekuje za odpowiedz




polka99
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 6
Rejestracja: 10 lut 2017, 11:11
Lokalizacja: Jasionka
Kontakt:

Re: Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#2

Post napisał: polka99 » 02 paź 2018, 11:06

nigdy nie miałem takiego problemu

Awatar użytkownika

Petroholic
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1540
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin

Re: Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#3

Post napisał: Petroholic » 02 paź 2018, 15:38

Piszczący frez to zwykle zbyt mały posuw względem obrotów i frez ślizga się po materiale... Albo tępy frez :(

Napisz jaki to frez i jakie parametry obróbki...


Autor tematu
ZakuGK
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:01

Re: Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#4

Post napisał: ZakuGK » 02 paź 2018, 20:55

Obroty 18.000
Posuw - to zalezy ale w granicach od 6-15 metrow/min . Frez nie pamietam dokladnie symbolu ( Dimar turbo z10) jutro sprawdze dokladniej , pierwszy raz mam taki przypadek , na innych frezach wszystko dziala bezproblemowo


RobWan
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1256
Rejestracja: 17 paź 2004, 20:49
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Re: Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#5

Post napisał: RobWan » 03 paź 2018, 12:33

A jak kręci się nie w materiale to też wpada w wibracje?
Mam tak z jednym spiralnym jednopiórowym.

Robert


Autor tematu
ZakuGK
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 08 sty 2018, 19:01

Re: Piszczacy frez w plycie Wiorowej

#6

Post napisał: ZakuGK » 03 paź 2018, 20:57

Nie , jezeli nie jest w materiale wszystko wyglada wporzadku

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka drewna”