Pianka PLASTAZOTE LD29, jak obrabiać?

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
miccom
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 74
Rejestracja: 08 lip 2015, 18:13
Lokalizacja: Tychy

Pianka PLASTAZOTE LD29, jak obrabiać?

#1

Post napisał: miccom » 15 maja 2019, 16:43

Cześć :)

Pacjent: PIANKA PLASTAZOTE LD29
Narzędzie: frez do pianki PE Dolfamex 3T 6mm, 8mm
Posuw: od 0,7m/min do 2,5m/min
Warstwa skrawania: 50% średnicy frezu
Głębokość skrawania: od 10 do 50mm
Głębokość skrawania w jednorazowym przejściu: od 10mm do 25mm
Obroty wrzeciona: 22 tys.

Proszę o pomoc, przetestowałem już milion kombinacji, ale nie znam tej jednej - poprawnej.

Frez po jednym frezowaniu jest "oblepiony" pianką, pianka po przejściu frezu gorąca, jak rozumiem materiał się grzeje przez co się topi i klei się do frezu.
Jak temu zapobiec?

Obrazek





Sprawa druga:

Co jakiś czas przychodzi frezować mi piankę na głębokość 50mm, i czasami wyfrezuje odpowiednio, a czasami zetnie mi część elementu.
Co zmienić w poniższych parametrach?

Pacjent: PIANKA PLASTAZOTE LD29
Narzędzie: frez do pianki PE Dolfamex 3T 6mm
Posuw: 0,7m/min
50% średnicy frezu jako warstwa
Głębokość skrawania: 50mm
Głębokość skrawania w jednorazowym przejściu: od 25mm
Obroty wrzeciona: 22 tys.

Obrazek Obrazek




Autor tematu
miccom
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 2
Posty: 74
Rejestracja: 08 lip 2015, 18:13
Lokalizacja: Tychy

Re: Pianka PLASTAZOTE LD29, jak obrabiać?

#2

Post napisał: miccom » 18 maja 2019, 11:40

Czy tutaj ktoś odpowiada w ogóle, pomaga?
Dla kogo jest to forum? Może tylko dla fachowców i pytania level 0 są pomijane bo tutaj spotykają się TYLKO konstruktorzy statków kosmicznych?
Czy to forum żyje?
A może to forum stworzone po to aby każdy z Was mógł tylko poszpanować wiedzą "żadną" i kozaczyć swoimi umiejętnościami nie dzieląc się wiedzą z innymi?

A może boicie się że wyrośnie Wam konkurencja?

Nie rozumiem dlaczego nikt z Was nie pomaga...

No bardziej zamulonego forum nie znam.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”