Pamitherm , Mika czym to ugryść ?

Problem z doborem narzedzi .

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
wczoraj
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 149
Rejestracja: 26 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Polska

Pamitherm , Mika czym to ugryść ?

#1

Post napisał: wczoraj » 21 maja 2020, 19:44

Witam
Mam wielki problem z frezowaniem pamitherm , trafiło się zlecenie i niestety nie da rady . Materiał 30mm grubości dwie kieszenie i odcinanie po obrysie , pali mi wszystkie frezy . Zaczynałem z frezem fi10 9500 obr / 450 posuw zagłębianie 2mm i(kieszeń ) odcinanie 12000 / 650 później zredukowałem w dół aż frez się stopił (przy drugim elemencie . frez do w Frez n-pol typ VN fi 10 . Czy moglibyście coś zasugerować , jakieś frezy dedykowane do tego rodzaju kompozytów , może ktoś z was ciął coś podobnego ? jakie prędkości wrzeciona posuw zagłębianie ? Czy moglibyście się troszkę podzielić swoją wiedzą ?



Awatar użytkownika

tuxcnc
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3690
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Pamitherm , Mika czym to ugryść ?

#2

Post napisał: tuxcnc » 21 maja 2020, 21:15

Mika to coś w rodzaju szkła, więc zapewne pójdzie narzędziem diamentowym.


Autor tematu
wczoraj
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 149
Rejestracja: 26 maja 2012, 22:03
Lokalizacja: Polska

Re: Pamitherm , Mika czym to ugryść ?

#3

Post napisał: wczoraj » 02 cze 2020, 18:44

Bardziej skała płatki skały , masz racje PCD jedyne do tego materialu 5mm na raz poszedł jak burza .

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”