Okuma osp200l freozowanie

Problem z frezowaniem hexa

Dyskusje o maszynach Okuma

Autor tematu
MichalOkuma
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2017, 20:25
Lokalizacja: ww

Okuma osp200l freozowanie

#1

Post napisał: MichalOkuma » 26 wrz 2018, 22:53

Witam, potrzebuje pomocy w frezowaniu Hexa 65 z promieniami R6 na narożach. Wywala mi błędy od limitu X i compensacji R.
Jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny.


"flaszka wypita na studiach, zwraca się"


MacGregor
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 250
Rejestracja: 12 wrz 2006, 20:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Okuma osp200l freozowanie

#2

Post napisał: MacGregor » 27 wrz 2018, 13:07

Robisz to z osią Y? Jeżeli tak to może tak być że kończy się niestety "zasięg" X-a i wjeżdża na krańcówkę.
Myślę że najlepiej, oczywiście jak się da, trzeba to zrobić za pomocą osi C.

To ma być sześciokąt 65 zewnętrzny czy wewnętrzny? Jutro zrobię Ci program (dziś już finito).
POZDRAWIAM


Autor tematu
MichalOkuma
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2017, 20:25
Lokalizacja: ww

Re: Okuma osp200l freozowanie

#3

Post napisał: MichalOkuma » 27 wrz 2018, 16:30

Tak Hex ma być zewnętrzny, dzisiaj się męczyłem z tym badziewiem . Ale niestety nie do końca mi to wychodzi . Pisałem z osią Y później trasmit G137 ale nie chce mi robić promieni R6 . Frez 20 mm , promień np. R18 wychodzi . Jak byś dał radę s osią C to byłbym wdzięczny . Generowałem program z osią C w NX ale robi cuda .
"flaszka wypita na studiach, zwraca się"


MacGregor
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 250
Rejestracja: 12 wrz 2006, 20:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Okuma osp200l freozowanie

#4

Post napisał: MacGregor » 28 wrz 2018, 08:04

Programik zrobiony na szybko i tylko w wersji wykańczającej.
Używasz kompensacji średnicy narzędzia, także w tabeli "kompensacja wierzchołka" wpisujesz połowę średnicy narzędzia i robisz jakim chcesz.

Jak pobierzesz zmień "txt" na "MIN" , niestety podczas dodawania załącznika wyskakuje błąd niepoprawny format pliku. :D
Załączniki
HEX65.txt
(651 Bajtów) Pobrany 96 razy
POZDRAWIAM


Autor tematu
MichalOkuma
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2017, 20:25
Lokalizacja: ww

Re: Okuma osp200l freozowanie

#5

Post napisał: MichalOkuma » 28 wrz 2018, 15:44

Wielkie dzięki, jakim programem to generujesz ? Mój program wygląda gorzej😂 Mam jeszcze jedno pytanie jak zmienię np w L w jednym miejscu to wyjdzie czy posypie się całość?
"flaszka wypita na studiach, zwraca się"


MacGregor
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 250
Rejestracja: 12 wrz 2006, 20:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Okuma osp200l freozowanie

#6

Post napisał: MacGregor » 30 wrz 2018, 21:05

MichalOkuma pisze:
28 wrz 2018, 15:44
Wielkie dzięki, jakim programem to generujesz ? Mój program wygląda gorzej😂 Mam jeszcze jedno pytanie jak zmienię np w L w jednym miejscu to wyjdzie czy posypie się całość?
Program wygenerowany za pomocą IGF'a.
Po zmianie wartości L , będą kłopoty.
POZDRAWIAM


Autor tematu
MichalOkuma
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2017, 20:25
Lokalizacja: ww

Re: Okuma osp200l freozowanie

#7

Post napisał: MichalOkuma » 01 paź 2018, 07:00

Też mamy igfa, ale nie możemy zamknąć konturu . Możesz wrzucić plik z igf?
"flaszka wypita na studiach, zwraca się"


MacGregor
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 250
Rejestracja: 12 wrz 2006, 20:14
Lokalizacja: Białystok

Re: Okuma osp200l freozowanie

#8

Post napisał: MacGregor » 01 paź 2018, 07:20

MichalOkuma pisze:
01 paź 2018, 07:00
Też mamy igfa, ale nie możemy zamknąć konturu . Możesz wrzucić plik z igf?
Jeżeli umiesz obsługiwać IGF'a , to powinieneś wiedzieć że podajesz złe dane-wartości współrzędnych.
Recepta jest prosta, dokładność wartości współrzędnych 3 miejsca po przecinku i kontur się zamknie. Czyli dokładny rysunek, bo jak podajesz wartości zawieszone w powietrzu to niema dziwne że nie chce zamknąć konturu.
POZDRAWIAM


Autor tematu
MichalOkuma
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 8
Rejestracja: 14 sty 2017, 20:25
Lokalizacja: ww

Re: Okuma osp200l freozowanie

#9

Post napisał: MichalOkuma » 01 paź 2018, 18:59

Może 3 raz coś w nim robię, ale dzięki . Jutro po patrzę czy zadziała.
"flaszka wypita na studiach, zwraca się"

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Maszyny Okuma”