Mazak głębokość skrawania

Dyskusje na temat systemu Mazak, Mitsubishi i Mazatrol


Autor tematu
maciu1991
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Posty w temacie: 2
Posty: 21
Rejestracja: 18 sty 2017, 08:01
Lokalizacja: Polska

Mazak głębokość skrawania

#1

Post napisał: maciu1991 » 23 sty 2017, 14:45

Witam,
Niestety mam kolejne amatorskie pytanie. Sam nie mogę sobie z problemem poradzić, więc po cichu liczę na pomoc bardziej doświadczonych forumowiczów.

Otóż przy tak napisanym programie(patrz załącznik zdjęcie) wg mnie głębokość skrawania podczas obróbki zgrubnej powinna wynosić za pierwszym przejściem 2mm, natomiast za drugim przejściem 0,8 i wykńczeniówka 0,2. Rozumiem to w ten sposób, ponieważ parametr R-TFE ustawilem na 2.
Niestety tak nie jest, bo obróbka zgrubna ściąga 2,8 za jednym przejściem i na wykończenie zostaje 0,2.

Dlaczego tak się dzieje?
Obrazek



Tagi:


cnc86
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Posty w temacie: 1
Posty: 23
Rejestracja: 12 sie 2015, 09:40
Lokalizacja: wlkp

#2

Post napisał: cnc86 » 23 sty 2017, 18:45

Glebokosc skrawania jaka podajesz jest na strone tzn.podales 2mm na strone..wiec na srednicy wezme 4mm..w twoim wypadku nie ma tyle.materialu wiec bierze 2.8 za jednym przejsciem..zrobisz glebokosc skrawania 1mm to wezmie ci 2mm na srednicy i pozniej pojdzie jesze raz wezmie te 0.8..
Pozdro ;)


Autor tematu
maciu1991
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)
Posty w temacie: 2
Posty: 21
Rejestracja: 18 sty 2017, 08:01
Lokalizacja: Polska

#3

Post napisał: maciu1991 » 24 sty 2017, 06:27

Dzięki za pomoc!

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mazak, Mitsubishi, Mazatrol”