Mały problem z Solid Edge 2D Drafting
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
Mały problem z Solid Edge 2D Drafting
Witam.Wczoraj ściągnąłem ten darmowy program Solid Edge 2D Drafting.
Mam 2 problemy.
1.Nie wiem jak zainstalować spolszczenie"Wersja polska Solid Edge V20" do tego programu.Po zainstalowaniu i restarcie kompa nie zmienia sie język na Polski.Czy mam zastąpić stworzony folder Wersja polska Solid Edge V20 o nazwie ResDLLs, obecnym w programie Solid Edge 2D Drafting?
2.Problem to z samouczkiem.
Po otworzeniu, załadowaniu programu Solid Edge 2D Drafting po prawej stronie jest samouczek Creating Shematic Diagrams with Solid Edge.
No ale po uruchomieniu samouczka są inne ustawienia, panele, komendy niż po uruchomieniu CREATE 2D Drawing.
W samouczku na wstępie pisze o EdgeBAR a w Solid Edge 2D Drafting nie moge tego znalesc.
Proszę o porady i wybaczenie ale jestem zielony w tej dziedzinie, a korzystając z wolnego czasu chciałbym sie nauczyć tego programu.
Mam 2 problemy.
1.Nie wiem jak zainstalować spolszczenie"Wersja polska Solid Edge V20" do tego programu.Po zainstalowaniu i restarcie kompa nie zmienia sie język na Polski.Czy mam zastąpić stworzony folder Wersja polska Solid Edge V20 o nazwie ResDLLs, obecnym w programie Solid Edge 2D Drafting?
2.Problem to z samouczkiem.
Po otworzeniu, załadowaniu programu Solid Edge 2D Drafting po prawej stronie jest samouczek Creating Shematic Diagrams with Solid Edge.
No ale po uruchomieniu samouczka są inne ustawienia, panele, komendy niż po uruchomieniu CREATE 2D Drawing.
W samouczku na wstępie pisze o EdgeBAR a w Solid Edge 2D Drafting nie moge tego znalesc.
Proszę o porady i wybaczenie ale jestem zielony w tej dziedzinie, a korzystając z wolnego czasu chciałbym sie nauczyć tego programu.
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Kontakt:
Witam,
Spolszczenie masz do wersji v20 a sama instalka w jakiej jest wersji?
Nie napisałeś z jakiego źródła pobrałeś wersję.