malowanie proszkowe -pozbycie się rys

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
Davido_olawa
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 268
Rejestracja: 28 maja 2006, 15:46
Lokalizacja: Dolnysląsk

malowanie proszkowe -pozbycie się rys

#1

Post napisał: Davido_olawa » 29 sty 2013, 22:00

Witam mam elementy po malowaniu proszkowym i przy jego montażu powstało kilka rys nie są to głębokie rysy tzn nie doszły do metalu ale trochę przeszkadzają wizualnie czy da się te zlikwidować ?np drobnym papierem ściernym szklanym ewentualnie innymi sposobami?


De profundis clamo ad Te, Domine

Tagi:

Awatar użytkownika

Vagabundo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 106
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:43
Lokalizacja: szukam jakiegoś nowego w 2018

#2

Post napisał: Vagabundo » 29 sty 2013, 22:35

A może spróbuj delikatnie przetrzeć szmatką nasączoną acetonem... no fakt dawno już nie robię na malarni proszkowej, ale aceton wymieszany z farbą był stosowany do zaprawek... no to może trochę zniwelować ryski...

Tylko nie jestem aż taki pewny czy w 100% to był ten Aceton, bo byłem tylko pomocnikiem malarza, a jakby co to spróbuj na mniej widocznym miejscu...
Adam - podobno czasem i spawacz...

Jestem przedstawicielem chaosu.
I wiesz, co jest najważniejsze w chaosie?
Jest sprawiedliwy...- Joker


aquater
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 367
Rejestracja: 29 sty 2009, 22:33
Lokalizacja: Siedlce

re

#3

Post napisał: aquater » 30 sty 2013, 09:48

Da się.... Papier wodny a później polerka....
sam ostatnio tak robiłem


misiekagh
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2007, 21:53
Lokalizacja: Sandomierz

Re: re

#4

Post napisał: misiekagh » 15 kwie 2019, 14:25

aquater pisze:
30 sty 2013, 09:48
Da się.... Papier wodny a później polerka....
sam ostatnio tak robiłem
Jakiego papieru użyłeś i jaka polerka?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „WARSZTAT”