Witam,
Jestem nowy na forum i nie znam się na wszystkim ale mam takie pytanie. Mam zamiar użyć żywicy plus 720 do wykonania małego elementy przez odlew. Chciałbym się zapytać czy mogę zrobić tak że zaleje formę i wstawię ją powiedzmy do słoika i zakręcę. Nie chce żeby mi śmierdziało w pokoju. Czy coś takiego przejdzie ? Czy może lepiej nie ryzykować ?
Pozdrawiam
laminowanie w zamknietym pojemniku
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
Witam.

Ja na twoim miejscu bym się zastanowił, jak nie dostać za parę lat raka trzustki po takich domowych zabiegach.
Osobiście poczekał bym z tym do wiosny, +12...15°temperatury otoczenia wystarczy do poprawnego żelowania.
Oczywiście że po zalaniu formy żywicą możesz ją wstawić do jakiegoś pojemnika i szczelnie zakręcić , żeby nie śmierdziało.
To włóż sobie waciki do nosachinczyk3000 pisze:Nie chce żeby mi śmierdziało w pokoju

Ja na twoim miejscu bym się zastanowił, jak nie dostać za parę lat raka trzustki po takich domowych zabiegach.
Osobiście poczekał bym z tym do wiosny, +12...15°temperatury otoczenia wystarczy do poprawnego żelowania.
Oczywiście że po zalaniu formy żywicą możesz ją wstawić do jakiegoś pojemnika i szczelnie zakręcić , żeby nie śmierdziało.
Pozdrawiam Sławek
-
OK, dzięki za odpowiedz. Z tym pokojem to oczywiste ze nie jest to pokój mieszkalny;) tylko pomieszczenie gospodarcze, ale są tam ubrania i inne rzeczy robocze które mogą przejść tym "zapachem". Mogę zalać formę w temp. około 0°C (czyli tyle ile na dworzu), potem wsadzić do słoika i dopiero do ciepłego pomieszczenia? Zależy mi własnie na wykonaniu tego elementu przez marcem, a warunki pogodowe nie pozwolą zrobić tego na zewnątrz.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
No tak..., przeczytaj proszę uważnie punkt 4: http://pl.wikipedia.org/wiki/Styrenchinczyk3000 pisze:ubrania i inne rzeczy robocze które mogą przejść tym "zapachem"
i..., http://www.ciop.pl/12532