Korekcja narzędzia i odbicie lustrzane

NX CAM/Unigraphics

Autor tematu
strahodekox
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 1
Posty: 84
Rejestracja: 27 cze 2014, 10:23
Lokalizacja: Warszawa

Korekcja narzędzia i odbicie lustrzane

#1

Post napisał: strahodekox » 19 paź 2020, 21:45

Witam.

Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi w jakich cyklach możliwa jest korekcja narzędzia oraz jak ją wywołać?

I w jaki sposób najszybciej zrobić odbicie lustrzane detalu wraz z programami?

Pozdrawiam


HEHEHELMANS


wnorek
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 21
Rejestracja: 05 sie 2010, 17:56
Lokalizacja: warszawa

Re: Korekcja narzędzia i odbicie lustrzane

#2

Post napisał: wnorek » 21 paź 2020, 10:20

korekcja:
możesz ją używać w każdej operacji gdzie możesz wybrać profil do obróbki, uruchamiasz ją w oknie RUCHY POMOCNICZE w zakładce WIĘCEJ wybierasz w POŁOŻENIU KOREKCJI PROMIENIA-wszystkie ścieżki wykańczające i odhaczasz dane wyjściowe punktu kontaktu/śledzenia...
odbicie lustrzane:
najszybciej to klikasz MCS prawym myszki OBIEKTY-PRZEKSZTAŁĆ i z listy wybierasz ODBICIE LUSTRZANE WZGLĘDEM LINI LUB PŁASZCZYZNY... wcześnie możesz zrobić lustro detalu i wskazać dla niego nowy WORKPIECE, to będziesz miał symulacje 3D na lustrzanym detalu... UWAGA TEN SPOSÓB ODBICIA OBRÓBKI MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z BŁĘDAMI WIĘC ZWRÓĆ UWAGĘ NA WSPÓŁRZĘDNE PO WYGENEROWANIU NOWEGO PLIKU DLA MASZYNY...

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „NX CAM/Unigraphics”